Har flera klockor jag ska göra det där på, får dra och köpa en skiftnyckel. (Nyutflyttad, inte haft behov av det ännu)Har du testat superlim och mutter, lossnar med aceton sedan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har flera klockor jag ska göra det där på, får dra och köpa en skiftnyckel. (Nyutflyttad, inte haft behov av det ännu)Har du testat superlim och mutter, lossnar med aceton sedan!
Herrejösses!Byter till de lilla nyförvärvet, (Tidena) känns väldigt liten och se datumet utan förstoringsglas klarar iallafall inte mina ögon kan bero på repig glas också.
En liten verktygslåda är alltid bra att ha!Har flera klockor jag ska göra det där på, får dra och köpa en skiftnyckel. (Nyutflyttad, inte haft behov av det ännu)
Finns antagligen inget som kan rädda den... den är helt körd!!! Lika bra att du skickar över den till mig!!Nytillskott - tyvärr verkar hela verket vara löst inne i boetten, vad göra?
Nädu, den går jag inte på! @rogart-63 ska kika på den!Finns antagligen inget som kan rädda den... den är helt körd!!! Lika bra att du skickar över den till mig!!
Synd! gymt klocka!Nädu, den går jag inte på! @rogart-63 ska kika på den!
Tack! Har haft två andra, men inte gillat tavlorna, denna gillar jag skarpt.Synd! gymt klocka!
Ok!Synd! gymt klocka!
Om jag nu inte för den överskickad på momangen vill ha en kölapp Mr @grodslukarenx!!!Ok!
Trodde det var mig den skulle till?!?
Såå jäkla härlig!
Om jag nu inte för den överskickad på momangen vill ha en kölapp Mr @grodslukarenx!!!
Har er i huvudet om den får lämnaOk!
Trodde det var mig den skulle till?!?
Såå jäkla härlig!
Ice Truck Killer hommage? (Dexter)”Åhhh Sabina” sjöng Sundström
Jag är the Saab 9-5 killerIce Truck Killer hommage? (Dexter)
Ohhhhh! Den är helt fantastisk!
Har snart en jag också!Enkel Seastar på mäst komfortabla flexlänken jag provat.
Det som är på bilderna är inte alldeles ny, va? ZRC har väl lite annan logo nu?Har snart en jag också!
Nej inte ny, men oanvänd!Det som är på bilderna är inte alldeles ny, va? ZRC har väl lite annan logo nu?
Trodde nog det, lite poppigare och slängigare logo nu och lite annorlunda lås. Säljer dem emellanåt.Nej inte ny, men oanvänd!
Jätteläcker, men blir inte glaset lite svårläst med facetterna?Kronometercertifierade CTZ vaxer inte pa trad men har ar en.
Super Beat 10 (36 0000) fran 1970.
Jätteläcker, men blir inte glaset lite svårläst med facetterna?