Kan bara instämma i hyllningarna till både tank och @rogart-63! Fixade @rogart-63 nytt glas på den där med?Super fin! Och @rogart-63 är en sann hjälte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara instämma i hyllningarna till både tank och @rogart-63! Fixade @rogart-63 nytt glas på den där med?Super fin! Och @rogart-63 är en sann hjälte!
Raggarlänken! Plättlätt!
Polerade upp det gamla lite . Var i hyfsat skick . Limmat med glasexopi limKan bara instämma i hyllningarna till både tank och @rogart-63! Fixade @rogart-63 nytt glas på den där med?![]()
Grym!!! Vet du nåt om referensen?![]()
Rätt nöjd med både bild och klocka!
@rogart-63 for KS most valuable player of the year award!Super fin! Och @rogart-63 är en sann hjälte!
Tycker den platsen kan delas med @Martin Lovasz - båda två ovärderliga för vintageavdelningen.@rogart-63 for KS most valuable player of the year award!
Jäkligt fin!!![]()
Rätt nöjd med både bild och klocka!
Grym!!! Vet du nåt om referensen?
Inget glas, bara letat jorden runt efter delar till verketKan bara instämma i hyllningarna till både tank och @rogart-63! Fixade @rogart-63 nytt glas på den där med?![]()
Det känns som en småhård trend på KS sommaren 2018Gomorron från 30 hårda millimeter Atlantic!!
Och ha en härlig Lördag.
![]()
Grym kombo! Vad är det för bandbredd på Glycinen? Undras hur det skulle se ut med sandfärgat nato till den tavlan?
Inte mig emot. Tycker det är grymt!!!Det känns som en småhård trend på KS sommaren 2018![]()
Sorry! Bättring till i morgon utlovas
Kul tavla! Grattis till den!En av min principer nar det gäller klockor är att aldrig köpa med skadade tavlor.
Som den här senaste som kom hem till mig igår som är lite väl prickig men man måste ju göra undantag ;-
Ace var en mellanklassmodell i Citizens utbud under 60-talet och Super betyder att den fått lite extra omsorg som bättre justering, ytbehandlat verk o.s.v.
Den här är från juli 1963 och tavlan är ordentligt ovanlig så därför jag gjorde ett litet undantag.
![]()
![]()
Fin den där, Grattis! Den klockan som, för ca 6-7 år sedan, övertygade mig om att vintage är bäst, och då blev nick och avatar.![]()
Loppisrunda som avslutades utan några fynd alls.
Finns väl uppdragare för manuella ur men aldrig sett hur de fungerar. Så får helt enkelt ligga i och använda den.Korrekt ställd. Phu
Nu får jag bara se till att använda den hela tiden
![]()
Så får det bli. Tack @Per för det tjusiga bandetFinns väl uppdragare för manuella ur men aldrig sett hur de fungerar. Så får helt enkelt ligga i och använda den.
Kul tavla! Grattis till den!
Fin den där, Grattis! Den klockan som, för ca 6-7 år sedan, övertygade mig om att vintage är bäst, och då blev nick och avatar.
Oj! HäftigKorrekt ställd. Phu
Nu får jag bara se till att använda den hela tiden
![]()