Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tutima är grymt spännande, pratade med en uris i Berlin som sågade Sinn, après Helmut Sinn, jämfört med dem. Vad är det där för modell?
Sportur från 1941.
![]()
Jo det är verkligen urfadern till våra moderna sportur.Sjukt snygg. Så ska en Rolex bäras.
För övrigt, klockan du länkade till vistas ju i UK - blir ingen moms på den?
Är en 513 från 80/90 tal. Väldigt ovanlig och tror den såldes på den Japanska marknaden. Samma modell som Royal Navy använde för sina attackdykare 88 och 89 men då hette den Precista. Velar fram o tillbaka gällande försäljning.Tutima är grymt spännande, pratade med en uris i Berlin som sågade Sinn, après Helmut Sinn, jämfört med dem. Vad är det där för modell?
Noll koll, -det är alltså via KS jag får veta att det är fotboll idag.Betyder orange oavgjort vid full tid? Jag tror vi vinner på övertid. Straffarna tror jag också vi kommer att greja om det går så långt.
![]()
Cool flex!Experimenterar med bandvalen i väntan på nytt glas.
![]()
Cool och fint patinerad klocka!Betyder orange oavgjort vid full tid? Jag tror vi vinner på övertid. Straffarna tror jag också vi kommer att greja om det går så långt.
![]()
Digitalur är ju hur coolt som helst, tror det blir min nya drogSoff-VM-klockan
![]()
Italienska farbrorn jag köpte av skaffade den -71 och har bara servat – aldrig poleratCool flex!
Cool och fint patinerad klocka!
Soff-VM-klockan
![]()
Semivintage Bratte, i like it .... trots att det inte är en ”diver”
![]()
Allt är nog iofs en smaksak, så länge vi njuter av våra gamla klockor och har kul på farbröders visAha..även flytande kristaller är vintage numera. Spektret är under ständigt pågående expandering. Inget fel i det kanske, men man börjar känna sig mossig...
( egna innehavet har väl ramlat ned till ” semi antik” ...)
”Har kul på farbröders vis” ; så träffande. Blir alldeles varm invärtes...Allt är nog iofs en smaksak, så länge vi njuter av våra gamla klockor och har kul på farbröders vis![]()