32 mmRiktigt trevlig.. 34mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
32 mmRiktigt trevlig.. 34mm?
Jag vet, därför jag kände att jag behövde påpeka det.Är ju flex?
![]()
Tack!Så snygg!
Här är lite mer bilderGärna lite fler bilder på din zodiac!
Riktigt grym dinka!Här är lite mer bilder
![]()
![]()
![]()
Gillar de där, en tvåtonsBB står på min önskelista för framtiden.Sportur från 1941.
![]()
Riktigt schyssta! Är dessa jobbiga och dyra att få servade? 32mm är ju lagom stortKlarar man av storleken tycker jag det är ett givet köp. Min har känt sig rätt ensam här på forumet. Har väl egentligen bara sett en annan medlem lägga upp bilder på sin BB. Var nära att klicka hem denna men moms och tull fick mig lite otaggad.
![]()
https://www.ebay.co.uk/itm/-/132676720205?nordt=true&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l10137
Behöver du delar är det nog lite jobbigt. Verkar vara rätt stabila verk annars, men har inte så bra koll tyvärr.Riktigt schyssta! Är dessa jobbiga och dyra att få servade? 32mm är ju lagom stort![]()
Men så nice...fan vad jag vill ha en fin BB. Originallänk?Sportur från 1941.
![]()
Jo det är en liten tuffing. Tror BB kunde komma på dessa fjädrande G&F-länkarna, men var så länge sedan så aldrig riktigt fått känslan för hur det var. Stal dock denna från en 1910-tals silvertank om jag minns rätt.Men så nice...fan vad jag vill ha en fin BB. Originallänk?
Edit: Såg nu att den ser lite smal ut. Men passar grymt bra oavsett
Dubbelgillar”Normalstor” klocka idag. Starten för en temavecka, månne?
![]()
"Poljot 2416 Cosmos" Fint skall det vara.Kvällens vintageur, sitter tydligen ett ryskt lyxverk i form av Poljot 2416 i denna (tack @Martin Lovasz för identifikation) - behöver lite TLC men sen så..
![]()