Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har startat sitt liv i US då den har Amerikanska importstämplar, och det ovanligare verket 23-20. Så det är en berest liten rackare..En riktig ”goding” . Alla detaljer i full harmoni, och fin länk till.
Tänk att det räcker med EN klocka för att färgbomba tråden!Sicura diver 1968 i solen.
![]()
Den här är ännu värreTänk att det räcker med EN klocka för att färgbomba tråden!
Underbart!![]()
Underbart!Den här är ännu värre. Där fick jag till och med lite rött på vänster sida av innerbezelen. Ännu bättre, menar jag.
![]()
Väldigt fin pjäs!![]()
Månfas är bra att ha![]()
Gärna lite fler bilder på din zodiac!Zodiac-Zöndag och öl, why not?
![]()
TackarVäldigt fin pjäs!
Skulle vilja hitta en trevligt möglig bubbleback själv. Väldigt kool.Sportur från 1941.
![]()
Klarar man av storleken tycker jag det är ett givet köp. Min har känt sig rätt ensam här på forumet. Har väl egentligen bara sett en annan medlem lägga upp bilder på sin BB. Var nära att klicka hem denna men moms och tull fick mig lite otaggad.Skulle vilja hitta en trevligt möglig bubbleback själv. Väldigt kool.
Ska gå att fixaGärna lite fler bilder på din zodiac!
Det var ju en ny ide. Snor den vid något tillfälle!!!!Haha, absolut! Och nu fick jag ett uppslag till nästa temavecka: stor och liten! Börja på 28mm eller nåt och arbeta mig upp dag efter dag till 40+!![]()
Fånigt bra, den där! På flexlänk!Sportur från 1941.
![]()
Är ju flex?Fånigt bra, den där! På flexlänk!
Ska det bli en Rolex nån dag, så är det i första hand nåt i den stilen jag vill ha!
Sportur från 1941.
![]()