Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luftade denna Zodiac Olympos på förmiddagen, 36mm underbar stålboett med fint zonindelad tavla. Det tickar ett automatiskt kaliber 72 i klockan, skön stajl och med originalboxen till känns den rätt!
![]()
Trodde du var ironisk - röda detaljer på skjortan och orange på armbandet!
Så kan det gå.
Klockan tickar på i alla fall.
Stiligt!
Snyggt!
Mysigt med lite mocka och linnetavla1601 - 1974
En gammal kronograf idag...
Lemania 105 Antichoc Antimagnetic
Något sliten förgyllning på luggarna men allt funkar som det skall!![]()
Riiktigt fin!!
Skickat från min iPhone.
Nej , men det var ingen "andsan-kvalité" på bilden![]()
Klart bättre än det mintgröna och det röda! Ett fall framåt. Snart har du ett äkta gummo strap, mörkbrunt med vit vintagesöm, när du vill dressa ner din DD och köra lite DIY-finishNytt Rolexgrönt kalvband på min DD.
Nytt Rolexgrönt kalvband på min DD.
![]()
Nytt Rolexgrönt kalvband på min DD.
![]()
Fin tjocklek, men den smalnar inte av till 16?Nytt Rolexgrönt kalvband på min DD.
![]()
Underbart, då har vi minst tre här på KS.Brukade denna nyrenoverade Seiko 7005-7080 idag, gedigen stålboett, datum, automatverk, 39mm bred och tar här ett cheepo63 på 20mm:
![]()
Jomenvisst gör den det.Fin tjocklek, men den smalnar inte av till 16?
Fint! Vad är det för band? Rolexgrönt.Jomenvisst gör den det.![]()
Köpte från watchbandcenter fabrikat Lic Ateliers.Fint! Vad är det för band? Rolexgrönt.