Tissot1947
Silver
Wow...skulle du någonsin tröttna så...![]()
Hehe, det lär nog ta ett tag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminner lite om läderlappen...
![]()
![]()
En ny vän har anlänt: Wakmann från 1969![]()
haha ...tyvärr hade jag inga fler skjortor eller armband med mig till jobbet dit leveransen kom...Ojojoj, riktigt snyggt!
Och bandet passar som ett smäck med de röda sömmarna![]()
En ny vän har anlänt: Wakmann från 1969![]()
Kör gammel-Tissoten på mesh idag!
![]()
Dagens nykomlingar får slåss om sista platsen i klocklådan. Adriatica & Tärnan.
![]()
![]()
Detta får bli morgondagens ur, ska bara hitta ett spänne som funkar
Passa på att göra bandet lite smalare, så mycket mer harmoniskt då.
Snyggt men. Varför dessa trådar vid luggarna. Skulle varit snyggare med lite diskretare fastsättning. [emoji1]Detta får bli morgondagens ur, ska bara hitta ett spänne som funkar
![]()
Snyggt! Grattis till nytillskottet. Vad tickar inuti? Val 72C?En ny vän har anlänt: Wakmann från 1969![]()
Men sluta visa massa bilder på den, blir ju tokig så läcker den är! Lätt topp 3 snyggaste på forumet....Korspostar
![]()
Jag var seriös? eller va? fattar 0haha ...tyvärr hade jag inga fler skjortor eller armband med mig till jobbet dit leveransen kom...![]()
Tackar, ja det är en favvo ^^Den var satans fin!
Oj, tack, det var ingen dålig komplimang!Men sluta visa massa bilder på den, blir ju tokig så läcker den är! Lätt topp 3 snyggaste på forumet....![]()
Stämmer! Val 72Snyggt! Grattis till nytillskottet. Vad tickar inuti? Val 72C?
Trodde du var ironisk - röda detaljer på skjortan och orange på armbandet!Jag var seriös? eller va? fattar 0