• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Bytte till Bulovan när kvällssolen tittar fram efter ett åskväder.
20180706_202025_HDR-01.jpeg

Den där är och förblir en pärla! Hojta till om du ngn gång vill släppa den.
Ja den är faktiskt fruktansvärt trevlig :) har faktiskt tänkt tanken på att släppa vidare den då och då. Så sugen på att testa något nytt, men det är ju inte direkt lätt att hitta en I detta skick igen om man ångrar sig. Dra ett Pm om du är spekulant så får jag fundera lite på det :)

Ja den är faktiskt fruktansvärt trevlig :) har faktiskt tänkt tanken på att släppa vidare den då och då. Så sugen på att testa något nytt, men det är ju inte direkt lätt att hitta en I detta skick igen om man ångrar sig. Dra ett Pm om du är spekulant så får jag fundera lite på det :)
Nu fattar jag ingenting, det ena utesluter ju inte det andra! :) Spara Devil divern OCH prova ngt nytt! Den e supernice! Var den klockan tror jag som drog igång vintage på allvar för mig efter det att jag tog över en likadan från k/s.
Screenshot_20180706-210002__01.jpg

Nu fattar jag ingenting, det ena utesluter ju inte det andra! :) Spara Devil divern OCH prova ngt nytt! Den e supernice! Var den klockan tror jag som drog igång vintage på allvar för mig efter det att jag tog över en likadan från k/s.
Screenshot_20180706-210002__01.jpg
Ja det var faktiskt den som fick igång mitt vintageintersse också. Du har nog rätt, kanske är en bättre idé att spara en stund längre för att prova något nytt.

Tillbaka
Topp