Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bytte till Bulovan när kvällssolen tittar fram efter ett åskväder.
![]()
Ja den är faktiskt fruktansvärt trevligDen där är och förblir en pärla! Hojta till om du ngn gång vill släppa den.
Nu fattar jag ingenting, det ena utesluter ju inte det andra!Ja den är faktiskt fruktansvärt trevlighar faktiskt tänkt tanken på att släppa vidare den då och då. Så sugen på att testa något nytt, men det är ju inte direkt lätt att hitta en I detta skick igen om man ångrar sig. Dra ett Pm om du är spekulant så får jag fundera lite på det
![]()
Ja det var faktiskt den som fick igång mitt vintageintersse också. Du har nog rätt, kanske är en bättre idé att spara en stund längre för att prova något nytt.Nu fattar jag ingenting, det ena utesluter ju inte det andra!Spara Devil divern OCH prova ngt nytt! Den e supernice! Var den klockan tror jag som drog igång vintage på allvar för mig efter det att jag tog över en likadan från k/s.
![]()
Mm det tror jag faktiskt! Seeeen behöver man ju inte överdriva som jag och hoarda ala pokemon "gotta catch em all"!Ja det var faktiskt den som fick igång mitt vintageintersse också. Du har nog rätt, kanske är en bättre idé att spara en stund längre för att prova något nytt.
Här är min djävulsdykare,![]()
![]()
Bytte till Bulovan när kvällssolen tittar fram efter ett åskväder.
![]()
Nu fattar jag ingenting, det ena utesluter ju inte det andra!Spara Devil divern OCH prova ngt nytt! Den e supernice! Var den klockan tror jag som drog igång vintage på allvar för mig efter det att jag tog över en likadan från k/s.
![]()
Grymma! Jag är sugen på en apocalypse också, fint skick på din!Två 70-tals dykare med bara några års ålderskillnad. Idag fick det bli 6105:an
![]()
Galet vacker klockaOmega Suverän ref. 2400-5, cal. 30 T2 PC AM fra 1945
![]()
Av någon anledning känns det som att den dinkan hade passat sjukt bra på ett mockaband i någon stark kontrast färg som mörkblå eller vinrödShould I stay or should I go?
![]()