Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ellerhur! Lustig känsla. Som när man ser någon annan bära sin klocka. ”Jäävlar va snygg den är!”Lassade på klockan på högern en sväng - rätt go’ & lustig känsla, man ser den på ett ”nytt” vis..pröva!
![]()
Ahah ja, exakt!Ellerhur! Lustig känsla. Som när man ser någon annan bära sin klocka. ”Jäävlar va snygg den är!”
Troligen sant, kollar plopp-annonser ofta, då det är det fulsnyggaste som byggts!Kollade för ett tag sedan och hittade trevliga mögliga för 35'-ish, var kanske längre sedan än jag vill minnas?
Den där var ju fantastiskt fin.
Min hälsar!Måste köpa mer polywatch... Men märkligt svårt att hitta numera....
![]()
Tack! Ja en nästa NOS jumbo för typ 500 är rätt kursMin hälsar!
Jäkligt bra klockor till fantastiska priser, open six och nine, grattis!
Sitter som gjuten på handleden också!![]()
Finns på Cousins, kolla med @Fadershan eller @rogart-63 om de ska beställa, kanske du kan få medskick?Måste köpa mer polywatch... Men märkligt svårt att hitta numera....
![]()
Tack!Finns på Cousins, kolla med @Fadershan eller @rogart-63 om de ska beställa, kanske du kan få medskick?
Man trycker ut stiften bara, det sticker ut en bit på en av länkbitarna. Kan vara rätt svårt att få ut dom men brukar gå med lite milt våld (alternativt ett bra verktyg...).
Uppfiskat på bukten! Gillar den men fattar inte hur jag kortar länken...![]()