Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strunta i datumet!God förmiddag KS!
...Jo, jag vet. Datumet, det är semester och man förväntas inte ha tvärkoll.
![]()
Diamaticen är en favorit.Strunta i datumet!
Klockan är fantastisk och behöver inte bry sig i petitesser som datum!
Själv har jag Lancon i dag, även den med blå tavla!![]()
Gillar dessa -70 talare, stora med härliga färger och mycket djup!Diamaticen är en favorit.
Försöker alltid ställa datumet rätt, är egentligen lite kinkig med det. Det är iaf åtgärdat nu.
![]()
Vet ingenting, men riktigt grym! Se för fan till att byta bandet snarast bara!Audemars Piguet - (Står 17225 på baksidan)
Någon som vet mer om denna gamla skönhet? (Ärvd av svärmorfar)
![]()
Vet ingenting, men riktigt grym! Se för fan till att byta bandet snarast bara!![]()
![]()
Kör samma som igår. Riktigt ful klocka egentligen men gillarn ändå.
ETA är det nog säkert, @grodslukarenx som jag köpte den av kanske har tvärsäkrare besked. Quickset är det iaf och svenska dagskivan gör klockan bara ännu roligare.Gillar dessa -70 talare, stora med härliga färger och mycket djup!
Sitter det ett ETA i den?
Är väl ett med snabbjustering av dag och datum?
Kul med svensk dagskiva!![]()
Ingen aning faktiskt, har glömt!ETA är det nog säkert, @grodslukarenx som jag köpte den av kanske har tvärsäkrare besked. Quickset är det iaf och svenska dagskivan gör klockan bara ännu roligare.