• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Varför inte lite rött så här på en lördag? :)

9F0603A1-BF1E-4E83-91E3-12317A2999A3.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fick du den för 35k eller han folk kasta iväg bud innan du han fram ?
Tyvärr inte så lågt:(
Buden hade börjar rasa in men jag var kvick som en kobra haha.
Men mer än ok o den ska på spa samt få den respekt den är värd. Går 1039 länken att fixa till (mycket stretch) samt fixa nya ändlänkar så blir det ett rejält lyft!!
Sen älskar jag att både caset o bezeln har sin ärliga charm o att den varken fått nån polering, kladd eller servicedelar:)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tyvärr inte så lågt:(
Buden hade börjar rasa in men jag var kvick som en kobra haha.
Men mer än ok o den ska på spa samt få den respekt den är värd. Går 1039 länken att fixa till (mycket stretch) samt fixa nya ändlänkar så blir det ett rejält lyft!!
Sen älskar jag att både caset o bezeln har sin ärliga charm o att den varken fått nån polering, kladd eller servicedelar:)
Yes låter bra ! bor inte i Sthlm men hade jag gjort de hade jag köpt den enbart för länken och sålt resten. Men anade att länken va mycket risig. Sen insåg jag också att bor man typ inte granne med honom och står med 35k utanför hans dörr inom 20 sec så kommer fler bud hagla in. Så där va man körd :)
 

differo

Cartier
Haha åååh jag var ju (nästan) det ett tag! Sen klippte jag pogue och BWC till bra pris och nu sitter jag här igen... Seiko-dykarna räknas ej och allt under 1000kr räknas inte heller. Så tekniskt sett har jag bara 3 klockor (DJ är min lillebrors)... BWC kan det faktiskt bli, fantastiskt trevlig klocka :D
Tror jag snor ditt resonemang, lät väldigt logiskt och tilltalande. Seiko räknas inte, inte heller något under 1k. Plötsligt känner jag sug efter ny klocka...
 
Topp