...Tja, inte så underligt. Det har väl roterat en eller annan klocka i din låda det senaste året.Ingen aning faktiskt, har glömt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Tja, inte så underligt. Det har väl roterat en eller annan klocka i din låda det senaste året.Ingen aning faktiskt, har glömt!![]()
Yum! Let me know if you ever sell!
Yum! Let me know if you ever sell!
Sitter ett ETA 2790-1 28800a/h i min Atlantic Plaza, enligt en Polsk (!) hemsida. Dagskiva är identisk med den som sitter i din Edox @curler2.Ingen aning faktiskt, har glömt!![]()
Den där är så galet bra. Helt underbar tavla! Håll hårt i den
Fruktansvärt bra klocka som blev jättefin i nya kläder!Nytt armband ödla på världsmästaren . Blev bra![]()
Helt klart! Till och från så inser man att, -den här har jag aldrig hört talas om förr...!Det finns så otroligt många roliga märken att fynda.
![]()
Även jag har en Lisona som går åt samma håll, men tyvärr inte lika fin...Dagens...
Lisona Amiral. Fantastisk urtavla, såg faktiskt för några veckor sedan en sprillans Seiko med så gott som lika urtavla.
![]()
Min må vara i bättre något skick men din är inte så dum den heller.Även jag har en Lisona som går åt samma håll, men tyvärr inte lika fin...
![]()
Tackar . Ja nya armbandet blev som skräddarsytt . Ja det är en riktig arbetshäst till klockaFruktansvärt bra klocka som blev jättefin i nya kläder!