Raritet med svenskanknytning.
![]()
Atlantic blir kamraten för dagen...
![]()
![]()
Men sedär, en till Power reserve!![]()
Tror jag sett @grodslukarenx med en också.
Jovars - rockade den häromdagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Raritet med svenskanknytning.
![]()
Atlantic blir kamraten för dagen...
![]()
![]()
Men sedär, en till Power reserve!![]()
Tror jag sett @grodslukarenx med en också.
Härligt med länk på!Jovars - rockade den häromdagen.![]()
Absoluters. Har faktiskt haft två Atlantic PR, en likadan som @ittam och den jag har nuHärligt med länk på!![]()
Jag har googlat massor på modellen men hittat endast en! Men redan nu 3st på KS!Absoluters. Har faktiskt haft två Atlantic PR, en likadan som @ittam och den jag har nu![]()
Beror på vad du menar med närtid och trend? Den här har jag haft i 6 år.Du har avverkat en hel del Quartz i Monin design i närtid. Rådande trend..?![]()
"Monnin"-boetten i dess olika varianter är väl så nära tidlös man kan komma nästan...Beror på vad du menar med närtid och trend? Den här har jag haft i 6 år.
Tycker inte den är speciellt tidlös. Framförallt är de flesta tavlor och vridringar tidstypiska."Monnin"-boetten i dess olika varianter är väl så nära tidlös man kan komma nästan...
Beror på vad du menar med närtid och trend? Den här har jag haft i 6 år.
Ja, om man bortser från CWC RN Diver...Tycker inte den är speciellt tidlös. Framförallt är de flesta tavlor och vridringar tidstypiska.
ALLA Atlantic är coola, dom med PR är helt klart coolare, jagar vidare efter en sådan!Tror faktiskt det finns någon till på forumet.
Coola klockor om jag får bestämma![]()
Den var snygg!Dirty Dozen Record idag
![]()