Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plexi, jao!![]()
Ursäkta bilratt, men trafikljus och solljus gjorde att det fick bli så.
Visar varför plexi är lätt att gilla!
Var väldigt nära att bjuda över på den auktionen.Lite småtrevlig 50-talare, dock tråkig tavla men ändå charmig i mitt tycke.
![]()
Vad ska man säga, ...den är ju fin på vilken som!Bättre på länk.
![]()
Tror inte du behöver vara för ledsen över inte ha vunnit den, finns lite att göra på den, hitta en passande verkring, den som sitter i är av plastVar väldigt nära att bjuda över på den auktionen.
Den charmigaste funktionen enligt mig. Power reserve mätare.
Grym
...Oooh! Vass kommentar där, lite beroende på hur den kom ut.Plexi, jao!
Lite OT, men...
Lastade frugans rullstol i husbilen, stannade upp innan jag skulle knycka in löphjulen i ”garaget”
Hon har en specialbyggd fotplatta på den som är fäst i ett centimetertjockt plexi.
Frugan frågar. Vad gör du!?
-Kollar på plexiglaset, svarar jag.
- Jävla klockor, får jag tillbaka!![]()
![]()
Den är nog alltid vass......Oooh! Vass kommentar där, lite beroende på hur den kom ut.
Mycket lätt hänt... men 31:a? Jag inser att jag måste ha sovit väldigt länge.Morrn! Ytterligare en Tissot har trillat in, lätt hänt!
![]()
Haha Curler jag sätter faktiskt aldrig datum på slowseters, knappt på quickseters faktiskt. Jag varvar alldeles för många klockor för det så det hade blivit ett jäkla skruvande!Mycket lätt hänt... men 31:a? Jag inser att jag måste ha sovit väldigt länge.