Husse
Pandion
Min enda gammelcertina klämmer in sig dag fem!Tema dag fem. Certina -58.
![]()
-60 års modell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min enda gammelcertina klämmer in sig dag fem!Tema dag fem. Certina -58.
![]()
Trevlig sak den där. Börjar bli dags även för mig att jaga reda på en fyrkantig!Min enda gammelcertina klämmer in sig dag fem!
-60 års modell![]()
Om du hittar en som liknar min Certina, kolla glaset noga!Trevlig sak den där. Börjar bli dags även för mig att jaga reda på en fyrkantig!
Väldigt trevlig den därTrevlig helg vintagevänner
![]()
Wow, räääre!Mögel ds
![]()
Fint, hakar gärna på Certinatåget det är första klass!Tema dag fem. Certina -58.
![]()
Riktigt snygg! I likeTrevlig fredag gänget!
![]()
Visst är det ett "tufttuft" tågWow, räääre!
Fint, hakar gärna på Certinatåget det är första klass!![]()
Ja den är trevlig. Den annonserades som trasig (200kr) men det visade sig att visarna låg mot varandra. Nu är de fria och den tickar fintRiktigt snygg! I like
fin!Även jag får haka på Certina-temat en dag.
![]()
Ja, den är inte dumVäldigt trevlig den där![]()
Regbesikning av nya leksaken.
![]()
![]()
Roligt. Har du någon Alfa kvar? 1750 på bilden är min nya favorit men jag har även andraFantastiska bilar.
Tävlade i SPM med 105 coupe i mina yngre dar och saknar det så det gör ont.
Roligt. Har du någon Alfa kvar? 1750 på bilden är min nya favorit men jag har även andra![]()
Jag har en trevlig giulia super, fantastiska bilar.Har en Guilia Super som jag laemnade in till en god van for lack 2001 men det har inte blivit gjort an.
Samtidigt brann mitt garage ner tillsammans med tavlingbilen och alla delar till Supern, sa har en halv Guila kan man saga.
Ratt sorgeligt men har en aldre Caterham for Roadsport A att trosta mig med...