Blev riktigt bra! Var själv och nosade på Invictan men köpte nått annat istället. Trevlig tavla på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh!På väg till posten...
![]()
...och väl hemma från posten.
![]()
Ja, den boetten är kul, aldrig sett nåt liknande!Hata dag/datum-funktion. Älska boetter som sticker ut. Trevlig helg!
![]()
![]()
Visst är den lite frän, robust byggd med tydlig avläsning plus lagom exotiskt namn. West End Watch Co har varit med ett bra tag, denna är Dick från 80-talets början...Ja, den boetten är kul, aldrig sett nåt liknande!
Ser ut som en motorhuv med den upphöjningen!
Ja, du har en fyrkantig - nu behöver du en som dessutom är avlång, ju!Åh!
Läckert!
Nu är det många som skaffat fyrkantigt och avlångt, har iofs pappas fyrkantiga på mig men nånting...![]()
Ja, det blev inte alls dumt på den härliga länken, tackBlev riktigt bra! Var själv och nosade på Invictan men köpte nått annat istället. Trevlig tavla på den![]()
Hård liten jävel det där! Grattis till återfall i klockmissbrukNytt i lådan! Elgin A-II USAF ’43.
![]()
Trevlig helg!
Två av mina drömbilar sedan 25år. Kul!Jag har en trevlig giulia super, fantastiska bilar.
![]()
Känner att du behöver komma igång med ditt missbruk igen, sugen på en påse med blandat små-plock vintage?Hård liten jävel det där! Grattis till återfall i klockmissbruk![]()
TackTvå av mina drömbilar sedan 25år. Kul!
Giulian är verkligen egen, fantastisk.
Hehe... har inte köpt en klocka på ett halvår!Känner att du behöver komma igång med ditt missbruk igen, sugen på en påse med blandat små-plock vintage?![]()
Fy f*n, så kan man ju inte ha det!Hehe... har inte köpt en klocka på ett halvår!
Tack! Undrar om det inte är min hårdaste klocka någonsin?Hård liten jävel det där! Grattis till återfall i klockmissbruk![]()