Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
. En av dom finast kronograferna i min horisont, prickarna på bezel, svärden som inte är så fulländade, men blir så bra till registren, plus en massa detaljer i vår microvärld. Så bra att det är din !! Men tubsockor tycker jag är jönsiga.Movado på MN-strap, klockvärldens tubsocka!![]()
Den är fantastisk din flinga, så underbart ”jämnbubblig”!Flingan på nato
Fy, så bra! Visst är det den som nyss fått en reissue?
Tack! 6B/159. Fanns Longines, Omega, Ebel och JLC som levererade dessa till RAF.Fy, så bra! Visst är det den som nyss fått en reissue?
Tack!Den är fantastisk din flinga, så underbart ”jämnbubblig”!![]()
Tack för de fina orden! Jag håller med om att det är en rolig matchning av många udda detaljer som fungerar väldigt bra som helhet. Tavlan till exempel - egentligen helt skelögd med för små och glest placerade subdials, men i och med att vridringen i sin färg och finish i princip är en fortsättning på den, blir det plötsligt harmoniskt istället. Hur som helst en klocka som jag också är väldigt glad att kunna bära!. En av dom finast kronograferna i min horisont, prickarna på bezel, svärden som inte är så fulländade, men blir så bra till registren, plus en massa detaljer i vår microvärld. Så bra att det är din !! Men tubsockor tycker jag är jönsiga.
Tuff den där jäkeln
Tack! Du ser, du behöver inte oroa dig, jag klarar mig fint utan behöva köpa klockor hela tidenTuff den där jäkeln![]()
Det bästa med ålderns höst, glömma bort vad man har och bli glatt överraskad när man återfinner klockornaTack! Du ser, du behöver inte oroa dig, jag klarar mig fint utan behöva köpa klockor hela tiden![]()
Precis! Och på smarta ställen efter att ha flängt runt under sommaren. Hittade en Seiko 6105 i byxfickan igår på ett möte...Det bästa med ålderns höst, glömma bort vad man har och bli glatt överraskad när man återfinner klockorna![]()
Haha, underbart!Precis! Och på smarta ställen efter att ha flängt runt under sommaren. Hittade en Seiko 6105 i byxfickan igår på ett möte...