• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Idag valdes det en Tissot.
PSX_20180827_133213.jpg

6FA9550C-14BD-47C7-9F42-00C2C94843A4.jpeg
Movado på MN-strap, klockvärldens tubsocka!
. En av dom finast kronograferna i min horisont, prickarna på bezel, svärden som inte är så fulländade, men blir så bra till registren, plus en massa detaljer i vår microvärld. Så bra att det är din !! Men tubsockor tycker jag är jönsiga.

Senast ändrad:
. En av dom finast kronograferna i min horisont, prickarna på bezel, svärden som inte är så fulländade, men blir så bra till registren, plus en massa detaljer i vår microvärld. Så bra att det är din !! Men tubsockor tycker jag är jönsiga.
Tack för de fina orden! Jag håller med om att det är en rolig matchning av många udda detaljer som fungerar väldigt bra som helhet. Tavlan till exempel - egentligen helt skelögd med för små och glest placerade subdials, men i och med att vridringen i sin färg och finish i princip är en fortsättning på den, blir det plötsligt harmoniskt istället. Hur som helst en klocka som jag också är väldigt glad att kunna bära!

Tillbaka
Topp