Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oooohhh!! Ref på den?
Det är en Polaris Albertville/Barcelona olympics 1992 edition, ref 25975000.Oooohhh!! Ref på den?
Snyggt!![]()
Dagens.
Får väl erkänna att jag, trots hajpen, inte gått igång nåt värst på svarta tavlor.
Denna gillar jag, däremot!
Tackar! Sitter på ett nytt gammalt band, tror jag bestämt!Snyggt!
Aha du har redan börjat tulla från påsenTackar! Sitter på ett nytt gammalt band, tror jag bestämt!![]()
Det är en Polaris Albertville/Barcelona olympics 1992 edition, ref 25975000.
Svår att fota, den skulle behöva putsas/borstas. Skall se ut såhär;
![]()
![]()
Tja... Det finns en titan/guld på Chrono24 för knappt 20 papp... Den har länk med mittdelen i guld.Ja med borstning hade den blivit skitsnygg. Lämnade precis in frugans polaris till Huke i Malmö, de ska beställa sprintar till länken som trillat av.
Den där hade jag kunnat ha för att matcha henne![]()
Kärlek - fin patina!Hammarautomat,![]()
mumma, men frugan har ju redan en (iofs inte i titan+guld utan bara stål+guld...)Tja... Det finns en titan/guld på Chrono24 för knappt 20 papp... Den har länk med mittdelen i guld.
https://www.chrono24.se/omega/seamaster-polaris-titan--gold-in-like-new-condition--id8047451.htm