Kör nyförvärvet i sitt rätta sammanhang!![]()
Läcker Stene13!
Berättta lite om den! Häftigt glas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör nyförvärvet i sitt rätta sammanhang!![]()
Där var den ja! Är subsekundmarkeringen ocentrerad? Finns det någon swiss-märkning på tavlan?
Osäker och nej på den andra frågan, har du någon info?
Nope, fick en förfrågan av annan medlem och tittade lite närmare på bilderna. Kom inte fram till något mer än dessa två frågetecknen.
Seiko Pouge i posten idag. Nu ska jag bara fixa en länk också.
![]()
På nyinkommet vikt oysterFrågan är om man ska polera upp länken eller borsta ovansidan av boetten, och är det då kolfiberborste som gäller? Eller kanske testa ett lite blingigare jubilee...
![]()
Gnussa oysterlänken med lite kromglans men ge fan i boetten tycker jag. Gillar att den är blanksliten!På nyinkommet vikt oysterFrågan är om man ska polera upp länken eller borsta ovansidan av boetten, och är det då kolfiberborste som gäller? Eller kanske testa ett lite blingigare jubilee...
Gnussa oysterlänken med lite kromglans men ge fan i boetten tycker jag. Gillar att den är blanksliten!
Ja, det kanske är bäst... Tyvärr är den inte blanksliten, utan snarare blankpolerad![]()
Ja, det kanske är bäst... Tyvärr är den inte blanksliten, utan snarare blankpolerad![]()
Sällsynt luftning av findykarn.
![]()