trumpetera
Silver
Sonett-68!Är det en Saab sport?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sonett-68!Är det en Saab sport?
Grattis!dom är fina,var i min ungdom med i saab klubben och på en del 2 takts träffar.Sonett-68!
Där ser man, det var intressant. Får kika om jag hittar något om klockproduktionen. Jag var antagligen inte helt ute och cyklade när det kom till namnet, det borde ju stå för ELektriska Joel OlssonEljon verkar vara en liten kvalitets klocka och som elektriker är det ju en kul klocka att ha,Eljo är ett el märke på strömbrytare och uttag.
Eljon verkar vara en liten kvalitets klocka och som elektriker är det ju en kul klocka att ha,Eljo är ett el märke på strömbrytare och uttag.
Hehe!jag tackar för infon!Hittade den här gamla tråden och där verkar inte Eljo ha koppling till det svenska märket.
https://klocksnack.se/threads/eljo-vad-är-det.33575/
Men om den stämmer kanske Leonid Brezjnev hade en likadan iallafall
Vad är det för klocka? Såg trevlig ut.
Klockan är min-bilen vill jag GÄRNA ha!
Ser ut att stå Invicta på tavlan. -40/50 talare.Vad är det för klocka? Såg trevlig ut.
Skulle gärna ha en, men vare sig ekonomin eller händigheten tillåter dylikt. Jag är musiker, och begåvad med 9 1/2 tummar. Den sista halvan klämde jag av i altandörren för ett par år sedan.Grattis!dom är fina,var i min ungdom med i saab klubben och på en del 2 takts träffar.
En Invicta kronograf från 40-talet. På den tiden dom INTE prånglade ut Rolexkopior, utan var ett schysst märke.Vad är det för klocka? Såg trevlig ut.
Drömklocka!Gamla vanliga
Fantastiskt trevliga klockor de därSamma här