Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin. Storlek?Svart gilt och solsken
Tack!Grymt fin. Storlek?
heheh tack! Lite för modern bara! Skulle sitta fint med A277!Sjuk bror
Har länge funderat på en Multifort men velat ha lite större modell. Verkar knappt finnas några 34-35mm. 34 fungerar ju riktigt fint, ser ut som att den bärs rätt stor. Som sagt grymt fin också, grattis!Tack!
34mm diagonalt, men är ju stepped case så 33 uppifrån och ner.
16mm bandbredd så ganska udda.
Boett från Taubert et Fills - Borgels efterföljare (tack @ConElPueblo och @Aurum)
Tycker den bär som 34mm men den smala bandbredden kan nog lura ögat att tro den är lite större kanske... Jag gillar den mycket men hade uppskattat 1mm till samt 18mm bandbredd, om man får drömma fritt... Boetten och tavlan är (bortsett från ovan önskning) helt magiska imho. Spännande former och riktigt hög finish på allt.Har länge funderat på en Multifort men velat ha lite större modell. Verkar knappt finnas några 34-35mm. 34 fungerar ju riktigt fint, ser ut som att den bärs rätt stor. Som sagt grymt fin också, grattis!
Ja man kan tyvärr inte få allt ibland, med den tavlan så får du stå över 1 mm . Jo 18mm på banden är ju trevligt. 16mm och taperat blir lite tunnt, men raka går ju an.Tycker den bär som 34mm men den smala bandbredden kan nog lura ögat att tro den är lite större kanske... Jag gillar den mycket men hade uppskattat 1mm till samt 18mm bandbredd, om man får drömma fritt... Boetten och tavlan är (bortsett från ovan önskning) helt magiska imho. Spännande former och riktigt hög finish på allt.
Bra där med vintagehögtalare också!Detta lilla nätta dressur låg och väntade på mig idag.
Smidig! Vad har den för mått?Detta lilla nätta dressur låg och väntade på mig idag.
30 mm, damur mao!Smidig! Vad har den för mått?
Vacker! Hojta om du nångång mot förmodan skulle tröttna.Jumbo bumper