Tack! Det ska jag göraMycket bra! Den där måste du säga till om när det är dags att för den att vandra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det ska jag göraMycket bra! Den där måste du säga till om när det är dags att för den att vandra.
En TG 195 är alltid värd ett gillatryck.
Magisk!!Gottar mig med denna sötsak från 1965.
![]()
Hur cool som helst!Svensk Royal Oak.
![]()
Tack! Tyvärr är det troligen inget som blir långvarigt i lådan, fyller samma funktion och designspråk som två andra klockor och köptes mitt i en tilltänkt utrensning! Hojta om du vill ta över den.Hur cool som helst!
Blank och stor!
Känns som att den andas rätt mycket 70-tal!
Kanske ingen högoddsare att jag gillar den!
Läckert![]()
Mums!Gottar mig med denna sötsak från 1965.
![]()
...För det är väl 70-tal? Eller är det 80?Hur cool som helst!
Blank och stor!
Känns som att den andas rätt mycket 70-tal!
Kanske ingen högoddsare att jag gillar den!
Läckert![]()
Integrerad länk?Tack! Tyvärr är det troligen inget som blir långvarigt i lådan, fyller samma funktion och designspråk som två andra klockor och köptes mitt i en tilltänkt utrensning! Hojta om du vill ta över den.![]()
Håller på med ett ångestfyllt urval av klockor som ska ut!Tack! Tyvärr är det troligen inget som blir långvarigt i lådan, fyller samma funktion och designspråk som två andra klockor och köptes mitt i en tilltänkt utrensning! Hojta om du vill ta över den.![]()
Inte den blekaste....För det är väl 70-tal? Eller är det 80?
Mja, typ - den går in i boetten så att säga, men sitter med vanligt bandstift.Integrerad länk?
Färgen kan vara både 70 och 80 tal....För det är väl 70-tal? Eller är det 80?
Nä... antingen eller. Inte både och!Färgen kan vara både 70 och 80 tal.
Nog ingen felaktig reflektion!Nä... antingen eller. Inte både och!
Killgissar 80-talet, med tanke på fuskskruvarna.![]()
En graal!
Dom är sååå häftiga!