Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, med facit i handen så hade väl Speedmastern på många sätt varit ett bättre val. Annars just inget ont om Seiko.Min far var travtränare på tidigt 70-tal. Denna köptes för att ta varvtider på hästarna. Valet stod mellan denna och den billigare Omega Speedmastern...
Det ser väldigt bra ut!Nygammalt band - får se om Atlantic och svart läder trivs ihop.
Ha en fin dag allesammans!
Underbart med ovärderliga klockor!
Fy vad läskigt!Stabil bit när man fikar i solen på trappen här i förorten, lugnare i dag än i natt då det var skjutningar, poliser och helikoptrar ...... dags att packa familjen och klocklådan och flytta .....
Man blir tyvärr van, det går i vågor ... men nu får det vara nog, blir till att byta villa i förorten mot gård på landet, vem vill bo i ett avsnitt av Cops?!Fy vad läskigt!
Det är helt overkligt för mig!Man blir tyvärr van, det går i vågor ... men nu får det vara nog, blir till att byta villa i förorten mot gård på landet, vem vill bo i ett avsnitt av Cops?!
Jo ja sa till frugan att nu behöver vi inte diskutera detta mer kanske?Det är helt overkligt för mig!
På 48 år har det varit en (1) skjutning här!
Den var inte helt oväntad heller...
Alla inblandade har hunnit dö av knark nu.
Flytta innan det händer nåt galet!
Enormt vacker!Lite gilt idag i finvädret
Fan måste putsa lite plexi ser jag nu, det förstör ju klockans tavla