Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har tänkt på att sälja den inom tid. Men vet inte än därför skjuter jag på det.Den första klockan jag köpte var faktiskt en seamaster 600, med samma urtavlan och markeringar. Ångrar varje dag att jag sålde den. Sedan har det liksom bara rullat på och jag har aldrig kommit rätt igen. Sälj den aldrig!
Är löjligt nöjd med denna, bra betyg för en som inte vanligtvis diggar vintage!Det här är lite mer eftertraktat. @Noid7
Det enda jag inte gillar med min 600 är storleken. 34mm känns för lite. 39 hade varit fantastiskt för en sådan klocka!Är löjligt nöjd med denna, bra betyg för en som inte vanligtvis diggar vintage!
Lätt nördigt men ja, det är faktiskt en favorit-tia! Mycket det som avgjorde dagens klockval.Snygg 10:a!
Jag har tänkt på att sälja den inom tid. Men vet inte än därför skjuter jag på det.
Ibland är det tur att vara jockey. Man är liten, smal och tunnDet enda jag inte gillar med min 600 är storleken. 34mm känns för lite. 39 hade varit fantastiskt för en sådan klocka!
Det är så skönt att det finns ett ställe där man får vara nörd och defacto uppskattas för det!Lätt nördigt men ja, det är faktiskt en favorit-tia! Mycket det som avgjorde dagens klockval.
Länken är jättesnygg, är den hemsk att bära?LM idag. Alltså denna länk!
Det skulle jag inte påstå. Lite BoR feeling, aningen vassare men helt ok.Länken är jättesnygg, är den hemsk att bära?
Åh, det var den med roliga, annorlunda tavlan!En länge sedan buren Timavero agerar Torsdagsklocka...
Snygg mugg med rätt lag
Fick den av en kund, han gjorde det bara för att retasSnygg mugg med rätt lag