Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
35mm, hidden crown..Vill minnas att det diskuterades vad det var för verk i din och den @Valdemar25 har i någon tråd, men jag kan inte hitta den. Vad är det för mått på din?
Det är en snygg klocka som passar till det mesta utom det original Bund läder som hör till (i mitt tycke i alla fall)! Har haft klockan på Omega Shark Mesh vilket jag tycker funkade bra döm själva (bilderna är på den Bund jag sålde)!
Oops, missade att detta inte är militärtråden vilket jag trodde att @Simpatico hade postat i och taggat mig Jag har inte på mig klockan idag men den är i alla fall vintageDet är en snygg klocka som passar till det mesta utom det original Bund läder som hör till (i mitt tycke i alla fall)! Har haft klockan på Omega Shark Mesh vilket jag tycker funkade bra döm själva (bilderna är på den Bund jag sålde)!
Plexi på tissotenHallå hallå, vad är det som händer? Har det gått myteri här på vintigeavdelningen? Fyra (?) moderna safir klockor från 90-talet eller senare? Har gränsen för vintage plötsligt hoppat framåt i tiden?!
Grattis, riktigt fin! Det var mig du krigade mot..Bravizenitissimo! När man hämtar en 70-talare och originalbandet inte har(hade)en rynka!
Kanske BlåGrå?Grå eller blå tavla? NEJ NI FÅR INTE SÄGA GRÅBLÅ!
Misstänkte det, därav mitt frågetecken efter ”fyra”Plexi på tissoten
Grattis, riktigt fin! Det var mig du krigade mot..
Fast det gör inget, jag har flera andra kul på väg hem till mig!
Great minds think alike.. Spooky!Haha, galet. På vägen hem fick jag handen på hjärtat känslan av att det var Rozzy jag budade mot, måste varit kombination av att jag tidigare idag snubblade in i en tråd skapad av dig, att jag har någorlunda koll på typen av klockor du har samt att den senaste klockan från kaplans jag köpte var denna;
Great minds think alike.. Spooky!
Zenithen var verkligen jättesnygg, än finare på handleden än auktionsbilderns. Den var NOS väl? Kul med spänne, band o allt. Lite fler bilder?
Tack!Fin! Suverän?
Fy fan vad läcker! Postar du inte den i Eternatråden blir jag nästan sne...Definitivt vintage.