• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Heuerville-strapen från Rholm BCFauktion har dykt upp och gör ett bra jobb. Tack Richard och vassego Barncancerfonden.

image.jpg

Fick hem två länkar med rundade endlinks från theargonaut idag, efter en del mekande är jag riktigt nöjd! Särskiljt med bor-länken!

BoR:
image.jpg

"President"
image.jpg

Endlinksen från presidenten med ett moddad läder :) Har gillat denna look med läder länge, kul att prova!
image.jpg
Ser ju svinbra ut! Om det är någon annan som behöver en länk, så är det bara att höra av sig, då jag har en del som jag funderar på att sälja iväg :)

Det är ju fredag, så jag postar en bild här också :)

20140912_100242.jpg

Å så är väl länken av sedvanlig rysskvalitet tyvärr. Länkar har väl aldrig varit deras starka sida.

Nej det är de säkerligen inte, har fått höra att de ger benämningen rassel en ny innebörd, tycker dock den gör sig riktigt bra på läder, ska ge mig på att göra det lite mer slitet, fram med sandpapper och lite vax så kan man nog få fason på det

Ser ju svinbra ut! Om det är någon annan som behöver en länk, så är det bara att höra av sig, då jag har en del som jag funderar på att sälja iväg :)

Det är ju fredag, så jag postar en bild här också :)

20140912_100242.jpg

Riktigt fin den där! Annorlunda med silvertavla, får en helt annan stil än ex. svart. Och visarna är ju helt underbara :)

Om du har någon billig 18mm oysterlänk får du gärna hojta till, kan ta mig en titt på den då jag har en vintageklocka jag vill försöka få en länk till (men som det ej finns till original) :)

Tillbaka
Topp