Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju svinbra ut! Om det är någon annan som behöver en länk, så är det bara att höra av sig, då jag har en del som jag funderar på att sälja ivägFick hem två länkar med rundade endlinks från theargonaut idag, efter en del mekande är jag riktigt nöjd! Särskiljt med bor-länken!
BoR:
"President"
Endlinksen från presidenten med ett moddad läder Har gillat denna look med läder länge, kul att prova!
Är det en 2998?
Fortsätter på Seiko temat! 6105 i dag!
Har liten kunskap om Seiko klockor .Men skall kronan skruva så långt in och ser sekundvisaren ut så original ?
Annorlunda med såna luggar. inget jag sett innan. Skall det sitta en länk där? Snygg på läderTemporärt armband. Men jag tycker den är så cool.
Har liten kunskap om Seiko klockor .Men skall kronan skruva så långt in och ser sekundvisaren ut så original ?
Annorlunda med såna luggar. inget jag sett innan. Skall det sitta en länk där? Snygg på läder
Å så är väl länken av sedvanlig rysskvalitet tyvärr. Länkar har väl aldrig varit deras starka sida.Japp original ska det vara en länk, men de verkar vara knöliga att få fatt i så jag gjorde ett strap med ett avklippt gem som pinne
Å så är väl länken av sedvanlig rysskvalitet tyvärr. Länkar har väl aldrig varit deras starka sida.
Ser ju svinbra ut! Om det är någon annan som behöver en länk, så är det bara att höra av sig, då jag har en del som jag funderar på att sälja iväg
Det är ju fredag, så jag postar en bild här också
Mmmm, härlig! Var ett tag sedan man såg den.