Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför inte rocka?Funkar bra även till skinnpaj. Funderar på att skaffa ett ödleskinn till den. Trevlig helg!
![]()
Tycker rocka låter coolt och jag tycker det kan se bra ut på andras klockor men jag har inte hookat på plattfisk. Vill nog ha lite mattare och gammeldags, gubbigt på denna. Python däremot har jag sneglat på.Varför inte rocka?
Tycker rocka låter coolt och jag tycker det kan se bra ut på andras klockor men jag har inte hookat på plattfisk.
Cool färg!Min Tudor på Rocka.
Tyvärr 18mm.
![]()
Japp, saknar en blå 38mm dock, hade blivit en perfekt trippel....Härlig par joshua![]()
OK! Vi fortsätter med Seikosöndag! Eftersom det är valdag så är alla färgerna representerade - för diplomatins skull
Blir lite klurigt med centern. Får helt enkelt blanda gult och blått!
![]()
Fan jag har ingen seiko.Demokratin hedras på bekostnad av seikotemat, alla är med!
![]()
Anarki! Vi bestämde ihop att det var Seikosöndag! Välkommen tbk Solvik. Trodde du sålt kronograferna å flyttat till MonacoDemokratin hedras på bekostnad av seikotemat, alla är med!
Jo, Cricket-en är verkligen en underbar klocka, förutom dess proportioner och urtavlans skönhet i sig gillar jag framförallt att dess komplikation är mer användbar än de flesta andra funktioner som förekommer i våra kära gamla - eller nya - klockor. Datum, dag, kalender, kronograf, etc etc är funktioner som vi knappast har någon användning för i dagens smartphone-värld... Inte för att det inte är trevligt med komplikationer, men behöver vi verkligen dom?Gillar vulkansyrsan mer och mer! Undrar varför W Bush inte fått någon? Någon som vet?
Han kanske bara klarar digiala klockor...