Mycket nöjd med denna fin kronograf. Plus en skål ekollon.............
Jaså det Troru !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket nöjd med denna fin kronograf. Plus en skål ekollon.............
Tackar!Löjligt fin, vad är det för ref?
Är det orginallänk?
...Eller miljonprogrammets grå standardtapeter.Otroligt läcker!! Nu vet vi var Perstorps Virrvarr har sitt ursprung
Ja. Eller har du andra planer?Jaså det Troru !!
Passar riktigt bra tycker jag.Tackar!
Nej, från början en länk till en vintage Squale som är precis lagom rasslig och repig
Eterna Matic heter klockan/modellen, 60-tal.Passar riktigt bra tycker jag.
Vet du vad det är för modell/ref på klockan?
Grattis, kul att du nöp den (högra). Framkom aldrig av annonsen vad det är för ngt?Testar gångavikelse på tradera/loppisfynd
Satt och budade på den där - Benrus?Testar gångavikelse på tradera/loppisfynd
Så pass, blir en snårig jakt med andra ord. Grymt fin är den måste jag säga.Eterna Matic heter klockan/modellen, 60-tal.
Jag har bara lyckats hitta en ytterligare likadan klocka genom bildgooglande, fat case, hidden crown, dessa index.
Ref oklart
Mvh /W
WalthamSatt och budade på den där - Benrus?
Då får man gratulera på bemärkelsedagenFödelsedagsklockan idag blev inte Rolex , inte Omega, ej heller Glycine.
Issued CWC är det som gäller. Jag är ju ändå på jobbet.