Den där kommer du bli av med på GTGn, bara så du vet. Förbered dig mentalt och ekonomiskt! (jag kommer alltså inte betala för den)Panda torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där kommer du bli av med på GTGn, bara så du vet. Förbered dig mentalt och ekonomiskt! (jag kommer alltså inte betala för den)Panda torsdag
Hehe, nog inte bara den! Känner jag dig rätt så smiter du ut efter halvtid med putande fickor!Den där kommer du bli av med på GTGn, bara så du vet. Förbered dig mentalt och ekonomiskt! (jag kommer alltså inte betala för den)
Det är sen gammalt, förstår inte varför jag alltid får vara med trots det :SHehe, nog inte bara den! Känner jag dig rätt så smiter du ut efter halvtid med putande fickor!
Ja frågan var uppe, men vi är väl för snälla, eller helt enkelt korkade!Det är sen gammalt, förstår inte varför jag alltid får vara med trots det :S
Haha så är det nog! Men det blir ju samma diskussion om huruvida @Gummo ska med varje år också. Han brukar ju sköta sig, så länge inga djur finns i lokalen håller han sig ju oftast lugn...Ja frågan var uppe, men vi är väl för snälla, eller helt enkelt korkade!
Stort tackDå får man gratulera på bemärkelsedagen
Kan vara klokt att räkna in bordssilvret efteråt ocksåHaha så är det nog! Men det blir ju samma diskussion om huruvida @Gummo ska med varje år också. Han brukar ju sköta sig, så länge inga djur finns i lokalen håller han sig ju oftast lugn...
Kom att tänka på den här The Wire klassikern:Ja frågan var uppe, men vi är väl för snälla, eller helt enkelt korkade!
6,5år i psykoanalys börjar betala sig och jag klarar de flesta djur. Bara det inte är hjorthuvuden med, då flippar jag fan helt!Haha så är det nog! Men det blir ju samma diskussion om huruvida @Gummo ska med varje år också. Han brukar ju sköta sig, så länge inga djur finns i lokalen håller han sig ju oftast lugn...
underbara index...
En Berosa idag. Gillar denna skarpt!
Mycket vacker klocka!Hyfsat nöjd med denna nyinkomna Genta C-case ref 168.017! Efter sanering visade sig skicket vara över förväntan. Rätt nöjd med bandkombon också
Klockan från 1969 enligt serienumret.
Tack! Samma fina facerade datumfönster ram som Pie Panen bl.a.Mycket vacker klocka!
Med ett datumfönster som sticker ut!
WalthamSatt och budade på den där - Benrus?
Grattis! De är fina de där. Jag hade en med vit subdial som jag saknar.Nytillskott, hade inte räknat med 22mm band
Tack! Håller med, funkar bra trots att det inte är en favoritdesign egentligen Kul verk är det också.Grattis! De är fina de där. Jag hade en med vit subdial som jag saknar.
Äh fy fan. Den var sjuk!
Mmm, ska bara klämma en DS så ska jag låta jakten börja!Tack! Samma fina facerade datumfönster ram som Pie Panen bl.a.
Jag verkligen älskar designen på dessa klockor och gillar dem faktiskt mer än Pie Panen. De är fortfarande förvånansvärt ”billiga” med tanke på vilken fin klocka man får. Nu har jag tre fina ex..
Nytillskott, hade inte räknat med 22mm band