• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

virrooo

Audemars
2-Faktor
Panda torsdag
27ABDA4B-7FC9-4C02-8E03-29AA234C2433.jpeg

6A21FD70-B9F3-4A1D-B893-FD6C047E394C.jpeg
Den där kommer du bli av med på GTGn, bara så du vet. Förbered dig mentalt och ekonomiskt! (jag kommer alltså inte betala för den)
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Ja frågan var uppe, men vi är väl för snälla, eller helt enkelt korkade! :banghead:
Kom att tänka på den här The Wire klassikern:

McNulty: I’ve gotta ask you: if every time Snot Boogie would grab the money and run away… why’d you even let him in the game?

Kid: What?

McNulty: Well, if every time, Snot Boogie stole the money, why’d you let him play?

Kid: Got to. It’s America, man.​

:D
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Mycket vacker klocka!
Med ett datumfönster som sticker ut! :)
Tack! Samma fina facerade datumfönster ram som Pie Panen bl.a.

Jag verkligen älskar designen på dessa klockor och gillar dem faktiskt mer än Pie Panen. De är fortfarande förvånansvärt ”billiga” med tanke på vilken fin klocka man får. Nu har jag tre fina ex.. :D

5AF8D6E5-97AF-4290-B113-E05E45B75932.png
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Tack! Samma fina facerade datumfönster ram som Pie Panen bl.a.

Jag verkligen älskar designen på dessa klockor och gillar dem faktiskt mer än Pie Panen. De är fortfarande förvånansvärt ”billiga” med tanke på vilken fin klocka man får. Nu har jag tre fina ex.. :D

5AF8D6E5-97AF-4290-B113-E05E45B75932.png
Mmm, ska bara klämma en DS så ska jag låta jakten börja!
Boettformen är magisk!
Lägg till de otroliga tavlorna och man har en vinnare! :)
 
Topp