Blank roseguldsgilt(?) i en tråkig, sliten mässingsboett och en riktigt tråkig tavla i en ”solid” roséguldsboett - här ska det byggas franken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du tag i Bulovalänken till slut?Trevlig helg mögelvänner
Nä det vill jag inteJättefin Certina, men handen på hjärtat vill man verkligen vara en OWG??
Dagens med nyförvärv. Tack @deddas och @Anders Forsberg
Cool! Super compressor Divers chrono?
Is that the "ladder" bracelet that also fits El Primeo?
Edit: ser på ditt namn att du lär vara svensk... Skrev på engelska bara för att du gjorde det
Verkligen cool klocka - grattis!Hej,
Japp sent 60-tal i sin mest expressiva form - A3736 är ref.
20mm "ladder" i detta fall, med "wet suit extension" stämmer med bilder ur kataloger från denna tid.
El Primeros, som A384 m fl, med "ladder" verkar ofta ha 20mm "end piece" i kombination med det vanligare 18mm-bandet, men samtidigt på andra bilder från gamla annonser syns även 20mm versionen.
Grattis. Nu är det kört!Fick hem min första vintage igår och blev väldigt nöjd
Kul! Inte den sista heller, jag lovar..Fick hem min första vintage igår och blev väldigt nöjd
Grattis. Nu är det kört!
Ska hämta paket efter jobbet idag igenKul! Inte den sista heller, jag lovar..
Nej det skitlätt! Läder på en dykklocka (även en pensionerad sådan) må se snyggt ut men är konstigt/fel imo! Jag röstar således för BoR!Nu har jag svårt att bestämma mig, inte för att man inte kan byta men... Aquaplungen på BoR eller på läder.
Jo men det är ju något lite mer genuint med BoR, håller med dig. Fast kanske smyger på lädret ibland för lite räserkänsla .Nej det skitlätt! Läder på en dykklocka (även en pensionerad sådan) må se snyggt ut men är konstigt/fel imo! Jag röstar således för BoR!