Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får du komma på kaffe då.Ok!
Drar till Ö-vik i morgon!
Du uppmanar mig alltså att kränga, eller strunta i att jag inte kan läsa av. Skulle jag kunna jaga rätt på visarna från den hör varianten, eller motsvarande....Efter 20 år med diabetes så undviker jag klockor med vit tavla!
Visst har jag några såna också, men mörk tavla ger alltid bäst kontrast och lättavläst tid!
Byt varken visare eller tavla på denna!
Antingen härdar man ut eller flippar och köper en annan med ”rätt” tavelfärg!Du uppmanar mig alltså att kränga, eller strunta i att jag inte kan läsa av. Skulle jag kunna jaga rätt på visarna från den hör varianten, eller motsvarande....
Nu kommer du få besök av attack-dykartomten @Gummo ! Se till att lägga något riktigt tungt på toalettlocket, annars tar han sig upp den vägen...Dykare på läder är ju ett big no no, men vem kommer ihåg en fegis?
Vem vill inte ha besök av en Tomte så här i jultider?!?!Nu kommer du få besök av attack-dykartomten @Gummo ! Se till att lägga något riktigt tungt på toalettlocket, annars tar han sig upp den vägen...
Riktigt trevlig den där!
Tackar ödmjukastRiktigt trevlig den där!
Nu kommer du få besök av attack-dykartomten @Gummo ! Se till att lägga något riktigt tungt på toalettlocket, annars tar han sig upp den vägen...
Fullt upp med alla jävla lädernaton så det där delegerar jag till @yonsson . Även om han mjuknar och setts med både Glasbaksida och läder på retrodykare på senaste tiden.Vem vill inte ha besök av en Tomte så här i jultider?!?!
lädernato är väl någon slags BDSM grej fast utan det spännande? Och @yonsson verkar helt ha fastnat i det där italienska träsket .... och vi vet ju alla hur det kan slutaFullt upp med alla jävla lädernaton så det där delegerar jag till @yonsson . Även om han mjuknar och setts med både Glasbaksida och läder på retrodykare på senaste tiden.
Panerai är enda undantaget för läder på dykare.Fullt upp med alla jävla lädernaton så det där delegerar jag till @yonsson . Även om han mjuknar och setts med både Glasbaksida och läder på retrodykare på senaste tiden.
Varför?Panerai är enda undantaget för läder på dykare.
Snyggt
Varför?
För att Paneristi-kulten says so?
Du låter precis som min Paneri älskande storebror
För att Panerai var så tidiga att dykarna körde Panerai på läder. Har inte bestämt mig än för om det gäller de moderna modellerna men på 1940 och 1950-modellerna som inte har vridring tycker jag det funkar med läder. De är ju dessutom inte ISO-dykare utan bara dykarklockor rent historiskt.
Han låter smart!Du låter precis som min Paneri älskande storebror
Till och från ....Han låter smart!
Glasbaksidor då?Panerai är enda undantaget för läder på dykare.