Hatar det men man kan ju liksom inte välja bort en modell enbart pga glasbaksida.Glasbaksidor då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hatar det men man kan ju liksom inte välja bort en modell enbart pga glasbaksida.Glasbaksidor då?
Jovars, storytelling och historia är trevligt men väldigt lite unika egenskaper som gör Panerai bättre lämpad som dykare på läder än andra dykarklockor sas.
För att Panerai var så tidiga att dykarna körde Panerai på läder. Har inte bestämt mig än för om det gäller de moderna modellerna men på 1940 och 1950-modellerna som inte har vridring tycker jag det funkar med läder. De är ju dessutom inte ISO-dykare utan bara dykarklockor rent historiskt.
Nu är du en nerd på riktigtdagens vinnande koncept= kaffe, choklad, kodak film och såklart en 70ish vintageur i form av en globus. ja du hörde rätt... EN GLOBUS!!!
Härligt namn på ett klockmärke, vem gillar inte ”klumpkänsla i halsen”?dagens vinnande koncept= kaffe, choklad, kodak film och såklart en 70ish vintageur i form av en globus. ja du hörde rätt... EN GLOBUS!!!
Jo.Hatar det men man kan ju liksom inte välja bort en modell enbart pga glasbaksida.
Mycket vackert ur!Lillcertina som flytthjälp till ny slöjdsal..
Och gammalt! Från första/andra året efter Certina födelse....Mycket vackert ur!
Snyggt!
Åh andra sidan gör den sig väldigt bra på nato ocksåMin första tanke igår när klockan kom var att jag aldrig skulle använda länken (är van med nya rolexlänkar), men jag förstår nu charmen med de gamla rassliga länkarna till en vintageklocka
Nato i grönt eller beige kommer det bytas till efter jobbetÅh andra sidan gör den sig väldigt bra på nato också
Riktigt gubbskön stämning på den där uppställningen!Lillcertina som flytthjälp till ny slöjdsal..