Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jasså, den passade inte heller?En sista dans...
Kommer saknas
Du är galen, den som är så otroligt finEn sista dans...
Kommer saknas
Sälja en dröm-AP? Ajaj.En sista dans...
Kommer saknas
Sälja en dröm-AP? Ajaj.
Oj, ska den läckerbiten bort!? Det måste vara en riktigt hejdundrande Tissot som ska in istället!En sista dans...
Kommer saknas
Jasså, den passade inte heller?
Spännande och se vad som nu kommer.
./j
Du är galen, den som är så otroligt fin
Sälja en dröm-AP? Ajaj.
Magisk urtavla
Oj, ska den läckerbiten bort!? Det måste vara en riktigt hejdundrande Tissot som ska in istället!
Sånt är ju livet och vårt klocksamlande för vissa. Min smiley föll bort i förra inlägget.Tack hörni! Gillar den verkligen och kommer sakna den mycket! Anledningen är något så osexigt som pengar... När jag köpte var den i mitt tycke kul och prisvärd. Nu är den kul men värd mer än jag hade betalat och känner då att jag bör sälja. Kommer säkert ångra men nu blir det så. Inget är på väg men det kan ju snabbt ändras
Ja den senaste hysterin och prisboom är väldigt tvådelat för mig. Klart fint när ens klockor stiger i värde men det dödar också intresset lite ärligt talat. Denna fsg har gjort mig vemodig och förvirrad i mitt samlande... Flummigt...Sånt är ju livet och vårt klocksamlande för vissa. Min smiley föll bort i förra inlägget.
/j
Fullt rimligt tycker jag, finns ju en punkt för varje klocka där pengavärdet kommer ikapp bärarglädjen. Vill man se det positivt så är alla fina klockor bra köp - antingen har man råd att behålla dem eller så gör man sig en hacka på demJa den senaste hysterin och prisboom är väldigt tvådelat för mig. Klart fint när ens klockor stiger i värde men det dödar också intresset lite ärligt talat. Denna fsg har gjort mig vemodig och förvirrad i mitt samlande... Flummigt...
Haha så rätt! Ska anamma det tankesättet!Fullt rimligt tycker jag, finns ju en punkt för varje klocka där pengavärdet kommer ikapp bärarglädjen. Vill man se det positivt så är alla fina klockor bra köp - antingen har man råd att behålla dem eller så gör man sig en hacka på dem
Sålde ju själv min RO, vet inte om jag skulle ha gjort det egentligen. Var mer inne på mögel då.Tack hörni! Gillar den verkligen och kommer sakna den mycket! Anledningen är något så osexigt som pengar... När jag köpte var den i mitt tycke kul och prisvärd. Nu är den kul men värd mer än jag hade betalat och känner då att jag bör sälja. Kommer säkert ångra men nu blir det så. Inget är på väg men det kan ju snabbt ändras
Nä jag borde nog inte gjort det heller kanske... Om boetten och länken vore bättre hade jag nog inte gjort det heller. Fortfarande ett av få ur som är så sportigt och elegant samtidigt... Känner mig som sagt både vemodig och förvirrad i mitt samlande nu. Vet typ inte vad jag vill... Får se liteSålde ju själv min RO, vet inte om jag skulle ha gjort det egentligen. Var mer inne på mögel då.
Den här är helt fantastisk!! Snyggt Köp!!!!!Zodiac Autographic 56'
Jäkla cool kompositburk!En av de roligaste klockorna för rimlig peng jag köpt under senaste året, riktig hårding!
Har den bott i en byrålåda?