Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Siffrorna är faktiskt helt intakta men kolsvarta. Funderar på att försöka tvätta dem lite och se om det mörka försvinner, Det verkar som de varit guldfärgade från början.
Hittade en refferensbild.
Siffrorna är faktiskt helt intakta men kolsvarta. Funderar på att försöka tvätta dem lite och se om det mörka försvinner, Det verkar som de varit guldfärgade från början.
Hittade en refferensbild.
Helvete vilken cool zenith. Vad är det för storlek på den ?
Till och med de segaste av skoldagar ute på Lindholmen i Göteborg blir tolererbara när man bär guld från Jaeger-LeCoultre!
Visst är det i princip oförståeligt att det är samma klocka på bilden ovan som på bilden nedan? #Svartmagi
Gravyr på baksidan?
Korrekt! Det är en av de 1276 Metallverken-klockorna! Min har dock gravyren "FOS". Här finns lite att läsa om dessa klockor:
http://www.worthpoint.com/worthopedia/jaeger-lecoultre-watch-company-1957-169272341
Dessvärre går inte annonsen i sin helhet att läsa, vilket är oerhört deprimerande! Ingen som äger ett ex av annonsen? Sannolikheten för detta är väl dock mikroskopisk.
Superfin, och vilken skillnad! Taveltvätt och polering?Till och med de segaste av skoldagar ute på Lindholmen i Göteborg blir tolererbara när man bär guld från Jaeger-LeCoultre!
Visst är det i princip oförståeligt att det är samma klocka på bilden ovan som på bilden nedan? #Svartmagi
Där ser man.. Bra polerat!Visst är det en sådan. Har polerat tre st och tror jag tagit bort gravyren på alla.
Tack! Får dock ursäkta att jag inte nämnt det.Där ser man.. Bra polerat!