• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

JLC mindre kände bror!

image.jpg

Det blev Helvetiafredag helt plötsligt! Min nya säger hej till rogart-63, WilhelmV å eriksson850. Jag kör strippad med redigt patinerad tavla:)
image.jpg

Underskattat märke som idag tyvärr verkar vara helt kört i botten! Endast quartzdressare på deras reportoar nu för tiden... tråkigt på ett företag som varit verksamma sedan mitten på 1800 talet. Tidigare var de kända för in house verk i hög kvalitét och hade även ett samarbete med AP under en period. :(

Underskattat märke som idag tyvärr verkar vara helt kört i botten! Endast quartzdressare på deras reportoar idag... tråkigt på ett företag som varit verksamma sedan mitten på 1800 talet. Tidigare var de kända för in house verk i hög kvalitét och hade även ett samarbete med AP under en period. :(

Tycker logan är cool . Helvetia och som det ser ut en uppochnedvänd treudd .Fast Helvetia betyder väl Schweiz på latin

Underskattat märke som idag tyvärr verkar vara helt kört i botten! Endast quartzdressare på deras reportoar nu för tiden... tråkigt på ett företag som varit verksamma sedan mitten på 1800 talet. Tidigare var de kända för in house verk i hög kvalitét och hade även ett samarbete med AP under en period. :(

Håller med. Förstår verkligen hypen:) men inte sätta igång och snacka ner quartzdressare! Kan va hur coolt som helst...

Jäkligt snyggt och helt rätt Gummo!
Grattis till Helvetian.
Kaplans?

Tack! Japp, Kaplans, var där å klämde igår och verket så riktigt fint ut liksom boetten medans tavla ger lite skön "elakast i klassenfeeling":) Ska väl försöka hitta en ring och kränga på men den är rätt kaxig utan. Släng upp en bild på brorsan nu å så får rogart-63 slänga upp en bild på sin.

Det är inte ofta jag landar klockor två dar i rad.. but let me introduce - tam da dam- poor man's Rozzy ;)
image.jpg

Känner att denna kommer att luftas flitigt framöver...
Panikköpte random ljusbrunt band hos gamla klockor på väg hem som får duga tills jag hittar motsvarande racing.. Tack G för bra date ;) Trevlig helg alla!

Det är inte ofta jag landar klockor två dar i rad.. but let me introduce - tam da dam- poor man's Rozzy ;)
Panikköpte random ljusbrunt band hos gamla klockor på väg hem som får duga tills jag hittar motsvarande racing.. Tack G för bra date ;) Trevlig helg alla!
Härlig! Grattis:) Tur för dig du köpte ljusbrunt och inte knallrött. Får själv lov att börja spana rallyläder till nästa vecka.

image.jpg

Grattis! Det är riktiga godingar de där [emoji2]

Min säger hej!

tebe7yju.jpg

image.jpg

Fin! Gör hål med en håltång? Blir racing som bara den då.

Tillbaka
Topp