Den enda vettiga jag har för tillfället.
Fan vad grymt!!!! Helt rätt band! ( i min sjuka smak )
Mvh
Micke E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den enda vettiga jag har för tillfället.
Fan vad grymt!!!! Helt rätt band! ( i min sjuka smak )
Mvh
Micke E
Ja det måste du bara berätta! Ifall den levererats som en ref 2990 Seamaster faller hela mitt resonemang som ett korthus...Helt riktigt, fel av mig att säga certifikat.
Men det blir spännande attiske vad omega har för info om klockan med denna ref och serienummer!
Fortsättning följer... Jag återkommer när jag sitter med utdraget från deras register.
Den känns helt rätt. Då den är en liten klump och ganska tjock blir de modesta måtten alldeles lagom. Den smala länken kompletterar vintage/retro-känslan.Hur känns storleken nu då?
Annars så ser den ju helt komplikationsfri ut....
Vacker boett, kantig skönhet...Idag blev det...en...
Bär mitt nya loppisfynd idag
Vart hittar du alla kvalitativa loppisar, här säljs det mest delar till div traktorer, motorcyklar & annat skräp!
Faktum är att jag hittade 3st vettiga klockor på samma ställe i Falun.
Har alltid undrat hur man tänker när man säljer en Omega på loppis.
Har alltid undrat hur man tänker när man säljer en Omega på loppis.
Är det armbandet från Rosildefestivalen som lite rebelliskt tittar fram? Vilket år? Inte för nytt hoppas jag då det här vintagesidanSöndagsbröllop funkar, gult som omväxling
Är det armbandet från Rosildefestivalen som lite rebelliskt tittar fram? Vilket år? Inte för nytt hoppas jag då det här vintagesidan
Har sedan länge förlagt mitt från 1975
nä, det är bara ett seglarsnöre, var i Göteborg/orust på semestern... o då vill man ju inte sticka ut för mycket i stockholmssvart utan får anpassa sig till lite marinare stil...
här tillsammans med en annan pärla (fr. 1971)