KMS
Guld
Aha, oppoturnt blåvitt...Ja det är nog säkrast så!
Ääh, lägg till lite grönt till det svarta bara, mycket mer stil, klass & tradition!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, oppoturnt blåvitt...Ja det är nog säkrast så!
Mot gymmet på lunchen
vaf-n här är man borta några dar o så dyker sånt här upp!!!
gryyyym!!!
... själv tror jag på sjunde gången gilt...
har ju famlat (...läs flippat...) mig igenom lite vintage rolex på senare år, men nu har jag skaffat denna 5500 Explorer som verkligen tar priset! -grymt clean och skön blank tavla, för mig perfekta 34mm också!
Nice Mr. S.
Den hamnade i din låda alltså, grattis. Steg den mycket?
Heuern har fått rätt minutvisare och får följa med idag också, nu på grått Nato. Funderar på att skaffa ett grått Bund....
Nice! Grattis till en riktig skönhet!vaf-n här är man borta några dar o så dyker sånt här upp!!!
gryyyym!!!
... själv tror jag på sjunde gången gilt...
har ju famlat (...läs flippat...) mig igenom lite vintage rolex på senare år, men nu har jag skaffat denna 5500 Explorer som verkligen tar priset! -grymt clean och skön blank tavla, för mig perfekta 34mm också!
Nytt försök, sorry!
Har den djupmätareHaha, kom på att jag nog har äldsta klockan!
Lite svårläst!
Märk väl märket...Fossil !
Måste erkänna att det är en replica!
Haha, kom på att jag nog har äldsta klockan!
Lite svårläst!
Märk väl märket...Fossil !
Måste erkänna att det är en replica!
Vilken skönhet, stort grattis NA...den där är värd en egen tråd och boxvis med pics...... själv tror jag på sjunde gången gilt...