• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dagens blir nog min gamla Nivadadykare på mesh naturligtvis!
ZhevQXB.jpg

Mot gymmet på lunchen

vaf-n här är man borta några dar o så dyker sånt här upp!!!

gryyyym!!!

... själv tror jag på sjunde gången gilt...

har ju famlat (...läs flippat...) mig igenom lite vintage rolex på senare år, men nu har jag skaffat denna 5500 Explorer som verkligen tar priset! -grymt clean och skön blank tavla, för mig perfekta 34mm också!

:)

gryyyym!!!

har ju famlat (...läs flippat...) mig igenom lite vintage rolex på senare år, men nu har jag skaffat denna 5500 Explorer som verkligen tar priset! -grymt clean och skön blank tavla, för mig perfekta 34mm också!

:)

Nice Mr. S.
Den hamnade i din låda alltså, grattis. Steg den mycket?

Heuern har fått rätt minutvisare och får följa med idag också, nu på grått Nato. Funderar på att skaffa ett grått Bund....

gryyyym!!!

Nice! Grattis till en riktig skönhet!

Tillbaka
Topp