Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roamer idag! Gammal bild
Hur många år ockuperar du tråden?[emoji1]Tänker köra genom hela samlingen dag för dag
Tackartackar! Sjukt nöjd Fick den i måndags och har haft den på mig sen dess.
virrooo, du låter som min fru! Hon tyckte dock att jag var dum som köpte Heuern efsm Yeman inte ser ut att ha haft det lika tufft i livet som Heuern. En Yema är en Yema och en Heuer är en Heuer och det finns fortfarande ett par fack lediga i klocklådan för snygga kronografer.
Fan nu är kranarna vidöppna..Dubbelpost, check. Ladda MoccaMastern, check. Dags att stämpla in!
Eftersom jag bytt till hemyxat rallyskinn så bjuder jag er på en till bild
Höstfottat godigen och den finaste jag haft ...
Nu fattade jag med...Bra idé orre! En stingray utan rockaband är ju faktiskt inget vidare!
Jodå, bandhornen är lite krockade, ca1mm. Tavla/visare är 2nd generation och case 3d gen enligt casenr 840XX.Är bandhornen lite böjda? Har du öppnat uret? Lite intresserad om det är samma boett som på min.
Jodå, bandhornen är lite krockade, ca1mm. Tavla/visare är 2nd generation och case 3d gen enligt casenr 840XX.
Ska kolla hur min BOR-ändlänkar passar först Börja bända i bandhornen och riskera att sabba caset har jag varken skills eller nerver till. Tycker det är svårt att se också vilket av bandhornen som är tryckt el om båda tryckts ihop.Tänkt böja ut dem eller?
Ska kolla hur min BOR-ändlänkar passar först Börja bända i bandhornen och riskera att sabba caset har jag varken skills eller nerver till. Tycker det är svårt att se också vilket av bandhornen som är tryckt el om båda tryckts ihop.
Tänkt böja ut dem eller?
Har du gjort det någon gång? Vad använder du för verktyg, skruvstäd och gummiklubba?
Kommer inte riktigt ihåg, tror det var skiftnyckel... Var inget dyrt. En guld-IWC och en stål-Eterna har jag för mig.
Bara skräp alltså?! Bände du med skiftnyckeln eller slog?
Balder i lite bedagat skick. Men ett fint AS 1130 verk. Första service 1952 sista före mig 1964
Efter lite fix:
Cool! Ser ut som en EPSA-Compressor boett och lik min gamla Arla Super Sport. Kolla baksidan om du har dykargubben där.Dagens Alltime supersport 17jewels
Sweet! Sluta smyg. Info!
Smyger in denna kooling
5512 -71 tät, badbar och den riktiga SteveSweet! Sluta smyg. Info!
Och sen pratar vi mer!