Javafan nån jävla måtta får det va nu. Ska kanske köpa en klocka nästa år. Kanske, får se...
Du vet lika väl som jag att det inte kommer att hålla... Inom någon vecka har det rasslat in något mögligt igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javafan nån jävla måtta får det va nu. Ska kanske köpa en klocka nästa år. Kanske, får se...
Du vet lika väl som jag att det inte kommer att hålla... Inom någon vecka har det rasslat in något mögligt igen!
Haha säkert..
Snygg! Grymt skick! De där gillar jag. Ut och stöka till den nuKöpte nyligen en Citizen Vintage Diver. En sådan som jag har letat efter. Nu har den fått ett nytt glas och jag är löjligt nöjd med den (Tack Niklas "rollernan" för en otroligt fin klocka)
Snygg! Grymt skick! De där gillar jag. Ut och stöka till den nu
Hemma med gammal tysk å snorig liten grabb.
Å litenSå pojken är tysk, gammal och snorig?
Oooh... Snyggt med nytt vridringsinlägg! Patinan är verkligen fin på den där, man tänker inte ens på att det är såna där moderna vitguldsindex
Black tuesday.
Zenith idag, även om det inte syns så är det palmer i bakgrunden
Paketöppning. Köpte eBays billigaste meshband, 3.09usd, kom hem på en och en halv vecka. Kan säga att det inte finns någon som helst anledning att köpa gubbmesh för 200 -250kr från webstores på närmare håll. Ska sitta på frugans födelsedagspresents Lagonda. Tack eriksson850 för hjälpen att få igång den
18mm finns säkert fler bredder.Ett sånt måste jag testa på min Sideral . Vad är det för bredd på den ?
Ett sånt måste jag testa på min Sideral . Vad är det för bredd på den ?