Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade nog inte valt att käka en, men annars är jag inte vidare skraj för dem.Blev Tissot idag med. Lite rädd för radiumdinkor, hur tänker ni andra där?
![]()
Jäklar! De var bannemig en riktigt nice Tissot du kan skämma bort dig medTrodde inte jag kunde hitta en klocka i för bra skick, men för första gången drar jag mig från att använda en klocka. En tavla med massa 70 år gammal lume i nyskick är läskigt...
![]()
![]()
![]()
Men fan vad fin den är![]()
Tack! Både skämma och skrämma... Bytte då jag blev för nojig....Jäklar! De var bannemig en riktigt nice Tissot du kan skämma bort dig med![]()
Du får våga lite i taget tills skämmandet tar över skrämmandet. Efter det så är det bara att köra påTack! Både skämma och skrämma... Bytte då jag blev för nojig....
![]()
Nå?![]()
Testar om hypen är befogad.