deddas
Silver
Bara en ren kunskapssökande fråga. Är det en 5512:a? Ska det inte vara fyra rader av text då?Förträfflig 5512....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara en ren kunskapssökande fråga. Är det en 5512:a? Ska det inte vara fyra rader av text då?Förträfflig 5512....![]()
En tvärgående söm mellan bandhornen hade det varit ruskigt nära perfektion!
Det fanns i tankarna, men valde att gå utan tvärsöm i detta fallet. Kanske nästa gång.En tvärgående söm mellan bandhornen hade det varit ruskigt nära perfektion!
Tidiga 5512 var med två textrader.Bara en ren kunskapssökande fråga. Är det en 5512:a? Ska det inte vara fyra rader av text då?
Äckligt bra!Tack! Både skämma och skrämma... Bytte då jag blev för nojig....
![]()
Tack! Kör en lite mögligare dykare idagÄckligt bra!
Så härlig och med två feta kronor!![]()
![]()
Yes, den är matt och har nipplar. Något som dagens nyköpare inte verkar förstå storheten av.Det är nåt med den där tavlan.. Jag gillart
![]()
En sån skulle jag vilja prova ngn gång... Tror jag skulle gilla den även om det är långt ifrån den stil jag tror jag har...Det är nåt med den där tavlan.. Jag gillart
![]()
Yes, den är matt och har nipplar. Något som dagens nyköpare inte verkar förstå storheten av.