• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tissot idag.
DSC_5716.jpg

Nå?
Får ändå säga att det är en försiktig hype? Vad fick du betala? 2? 3? Det för en kraftig 36mm stålboett i bra skick, grymt verk, fin tavla och blånade visare, 200m WR och stötsäktad men funkar ändå toppen till allt från T-shirt till kostym :)
Tycker, trots den påstådda "hypen" att DS är på tok för billiga även om de börjar smyga upp :)
Det ger sig väl med tiden. Första intrycket är ju precis som du säger. Att det är fantastiskt mycket klocka för pengarna går ju inte att förneka, sen ligger ju svaret i hur mycket den faktiskt blir använd. Jag är en sucker för varmsilvriga tavlor så denna var perfekt.

Det ger sig väl med tiden. Första intrycket är ju precis som du säger. Att det är fantastiskt mycket klocka för pengarna går ju inte att förneka, sen ligger ju svaret i hur mycket den faktiskt blir använd. Jag är en sucker för varmsilvriga tavlor så denna var perfekt.
Spännande att se hur det blir!
Jag är väldigt förtjust i mina tre och ser dem alla som mer eller mindre keepers. Finns ju rätt sexiga tavelvarianter :)
Edit. Kom på att jag har 4 men dykaren är gör sliten för att räknas som keeper...

Spännande att se hur det blir!
Jag är väldigt förtjust i mina tre och ser dem alla som mer eller mindre keepers. Finns ju rätt sexiga tavelvarianter :)
Ja, crosshairs-varianten som du har är en av mina favoriter alla kategorier. Detta köpet är lite av en testballong för att se om jag gillar boetten och det är värt att jaga en aktivt.

Ja, crosshairs-varianten som du har är en av mina favoriter alla kategorier. Detta köpet är lite av en testballong för att se om jag gillar boetten och det är värt att jaga en aktivt.
Låter klokt. Kan väl inflika att skillnaden på en grym DSboett och en ok är enorm. Min ovan är nog nästan så bra det blir av 112 referens. Du ska jaga en superbra boett, det är det värt. Sedan är DS smidigt då det ju är samma boett till massa olika tavlor så man kan ju alltid köpa en vass boett med trist tavla billigt och flytta över, om man nu inte har problem med det :)

Tillbaka
Topp