Kul att du gillar! Slit den med hälsanDS!
Jäklar i min lilla låda vad vintage Certina är bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du gillar! Slit den med hälsanDS!
Jäklar i min lilla låda vad vintage Certina är bra
Tack! Ja här ska användasBra grejer det där! Bra att du använder!
Tack, det kommer jag!Kul att du gillar! Slit den med hälsan
Helt enig, mkt bra vintagedykare! Lite mkt patina för mig men gillade den samtidigt trots det - bra betygTack, det kommer jag!
What’s not to like? Perfekt storlek på vintagedykare och så många attribut som är helrätt
Det där plexit är helt underbart!Idag, den mögligaste i samlingen.
Ja verkligen, lite åt shabby chic hållet.Det där plexit är helt underbart!
Så snygga torrsprickor!
Själv skulle jag nog gråta blod om nån bytte det plexiglaset!
Anmärkningsvärt att lumen inte trillat ur visarna.Ja verkligen, lite åt shabby chic hållet.
Det ger mycket karaktär tillsammans med de döda lumesiffrorna och lätt rostiga visare.
Ja jäklar! Grattis, riktigt bra!
Vilken läckerbit, har du referensnumret till den? Kallas reffen för Monaco?
Den här typen av bandhorn är ju riktigt snygga. Kallas det för något?Bytte till ngt som faktiskt funkar
Osäker men kan vara bombe eller Bombay?Den här typen av bandhorn är ju riktigt snygga. Kallas det för något?
Den här typen av bandhorn är ju riktigt snygga. Kallas det för något?
Tror man kan kalla dem ’Lyre Lugs’ också. Eller, det kallas åtminstone Omegas motsvarande bandhornstyp. Suddig bild från helgens GTG:Osäker men kan vara bombe eller Bombay?
Den här typen av bandhorn är ju riktigt snygga. Kallas det för något?
Osäker men kan vara bombe eller Bombay?
Älskar denna typ av luggar och har en del klockor med dessa, jag brukar kalla dem twisted lugs men som ni säger finns det säkert något riktig ord för demTror man kan kalla dem ’Lyre Lugs’ också. Eller, det kallas åtminstone Omegas motsvarande bandhornstyp. Suddig bild från helgens GTG:
Tackar, håller med om att din ref har en skön tvist jämfört med övriga.Tack!
Referensen är 7016-5020. Det är inte den egentliga ”Monaco” som i mina ögon har en tråkigare boett. Min har mer av Nautilusvibbar..
Sjuk!Alltid skönt att ta ut och rasta denna lite .