Vad är det egentligen vi tittar på? Denna som funnits på forumet tidigare?Alltid skönt att ta ut och rasta denna lite .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det egentligen vi tittar på? Denna som funnits på forumet tidigare?Alltid skönt att ta ut och rasta denna lite .
Det vi tittar på är min 6542 . Har varit i min ägo ett tag men ligger för det mesta inlåst. Är lite för nervös av mig för att bära den till vardags. Tidigare ägaren tror jag inte hänger här.Vad är det egentligen vi tittar på? Denna som funnits på forumet tidigare?
Vad är original? Är hela vridringen aftermarket? Originaltavla? Visare osv? Vi blir ju lite nyfikna och jag tror aldrig jag sett någon presentation av klockan någonstans?Det vi tittar på är min 6542 . Har varit i min ägo ett tag men ligger för det mesta inlåst. Är lite för nervös av mig för att bära den till vardags. Tidigare ägaren tror jag inte hänger här.
Oj jäklar...Alltid skönt att ta ut och rasta denna lite .
Allt ska vara original förutom bezel. Länken är original men något senare än klockan.Vad är original? Är hela vridringen aftermarket? Originaltavla? Visare osv? Vi blir ju lite nyfikna och jag tror aldrig jag sett någon presentation av klockan någonstans?
Riktigt kool. Hade det varit min hade jag övervägt en proffsslipning som jag tror skulle lyfta den ännu högre.Allt ska vara original förutom bezel. Länken är original men något senare än klockan.
Jag har aldrig gjort något större grej av att jag har klockan som att skrivit någon presentation eller liknande. Jag kryper i vassen .
Osäker men kan vara bombe eller Bombay?
Älskar denna typ av luggar och har en del klockor med dessa, jag brukar kalla dem twisted lugs men som ni säger finns det säkert något riktig ord för dem
Ah låter rätt!
Är den använd?Jag fick hem den här lilla godingen ( nåja 43mm och tung!) tyvärr går den inte så den ska få resa över till electricwatches GB.
Omega Speedsonic 1974.
Jadå det finns några små dings på boetten och bandet har sprickor på insidan efter spännet. Visst är den använd men väldigt välvårdad.Är den använd?