Har precis kommit hem från posten, varför har jag inte köpt den här gamla tuffingen tidigare?
Supercool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har precis kommit hem från posten, varför har jag inte köpt den här gamla tuffingen tidigare?
Heuer 2446 och ett glas rött på fredagskvällen:
Berätta mer om den? Liknar scubapro och submarex.
Longines Conquest Diver från ~1970,Berätta mer om den? Liknar scubapro och submarex.
Powerade
*sub-continental caribbean*
Fulkoolt! Du fick på den, blev du nöjd med resultatet?
Lite meck var det, men gick till slut. Mycket nöjd, tycker det blev svinbra.Fulkoolt! Du fick på den, blev du nöjd med resultatet?
Hoppas det gäller klockan och inte chokladen.Byter till vintage på fredagskvällen.
Den där är fruktansvärt fin! Men varför ser visarna ludna ut på alla bilder? Trodde först att det var glaset, men det kanske växer hår på dem?
Nu syftade jag på _jonte :s Jaeger några poster upp, din sub ser välrakad ut! Men den är också fruktansvärt snygg!...det är nog en combo av iPadens dåliga kamera och mögel.
Det har växt ut skägg..Den där är fruktansvärt fin! Men varför ser visarna ludna ut på alla bilder? Trodde först att det var glaset, men det kanske växer hår på dem?
http://www.klocksnack.se/threads/ot-den-ultimata-rakguiden-helgtävling-med-fina-priser.15071/Det har växt ut skägg..
Nån klåpare som vart där och pillat med papper eller en fibrös trasa. Det ska bort och snyggas till vid tillfälle tänkte jag.
Köra som den är eller svarva till en glasring/vridring?Regn-söndag och Helvetia-mögel
Tänker nog faktiskt låta den vara utan vridning, jag har ju en annan av samma modell med vridning och utan mögel.Köra som den är eller svarva till en glasring/vridring?