Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Renoverad urtavla?
Antog det som den purist du är Bilden var lite suddig och lämnade således ett litet frågetecken. Grymt ur!Aldrig! äger inga renoverade tavlor!
Mot bakgrund av den pågående u-båtsjakten skulle jag vilja påstå att ryssen är minst sagt högaktuellFortfarande aktuell! 3AKA3 Dirskie i dag!
Idag blev det varken analogt eller automat. Idag bytte jag batterit i min första klocka. Den som jag hade i mellanstadiet i slutet av 70-talet.
En "Le Cel" digitalklocka med tidtagning, alarm och belysning Den har inte varit igång på minst 30 år. Usch vad tiden går
Shit! Det var ju en sån där man ville ha men aldrig fick! Nä, riktiga visare skulle det vara så att man lärde sig klockan ordentligt. Tråååkigt!
Det är faktiskt otroligt imponerande att den fortfarande fungerar! Underbar slitning, en sådan patina kan bara åstadkommas av en elvaåring.Jag fick tjata länge på min mor för att få den där . Det är riktigt kul att man har den kvar och att den funkar också
Det är faktiskt otroligt imponerande att den fortfarande fungerar! Underbar slitning, en sådan patina kan bara åstadkommas av en elvaåring.Jag fick tjata länge på min mor för att få den där . Det är riktigt kul att man har den kvar och att den funkar också
Läcker och 36k är ju stenhårt! Ny?.. ser gärna mer av den.
Läcker och 36k är ju stenhårt! Ny?.. ser gärna mer av den.
Superläcker, och grym tavla! Passar fint på länken, kool kombo..