Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som du stulit rekvisita från Star Trek!Rough and ugly...
Korrekt...Ser ut som du stulit rekvisita från Star Trek!
Trevlig pppp! Tänker du byta krona?
NejTrevlig pppp! Tänker du byta krona?
Jag fick hem den här lilla godingen ( nåja 43mm och tung!) tyvärr går den inte så den ska få resa över till electricwatches GB.
Omega Speedsonic 1974.
Kolla PMHmm...Paul ( electricwatches) verkar inte vara disponibel för tillfället och på hans site står det att han har stängt till Aug.
Finns det nån i landet som gör service på stämgaffelur? Nåt tips?
Nu har beslutet tagits!Perfekt sandlådeklocka
Och en liten TBT med klockan jag verkligen ångrar att jag sålde...
Gladporr på en torsdagsmorgon.Grönt ute, grönt på armen.
Kolla med Werner Koch, A B C Service Centrum, Hornsgatan 29, Stockholm. Det finns säkert fler som kan även om många som var med på stämgaffeltiden förmodligen hunnit gå i pension.Hmm...Paul ( electricwatches) verkar inte vara disponibel för tillfället och på hans site står det att han har stängt till Aug.
Finns det nån i landet som gör service på stämgaffelur? Nåt tips?
Tackar! Det är underbart med detta forum. Nu har jag 2 olika tips att undersöka.Kolla med Werner Koch, A B C Service Centrum, Hornsgatan 29, Stockholm. Det finns säkert fler som kan även om många som var med på stämgaffeltiden förmodligen hunnit gå i pension.