LNOS = Like New Old StockLike New Or So??
För mig är LNOS nästan NOS men får vara använd. Mint, NOS, LNOS, NAS, LNAS, Good etc...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LNOS = Like New Old StockLike New Or So??
I kattutställningsvärlden är Exellent flitigt använt. Det är nog det enda stället där ”Mycket Bra” är riktigt illa!LNOS = Like New Old Stock
För mig är LNOS nästan NOS men får vara använd. Mint, NOS, LNOS, NAS, LNAS, Good etc...
Ja just det excellent används ju... Antar det är kring nasI kattutställningsvärlden är Exellent flitigt använt. Det är nog det enda stället där ”Mycket Bra” är riktigt illa!
Då får man lämna stället utan vare sig kokard eller certifikat!
Raskatt ain’t got shit on NAS-katt!Ja just det excellent används ju... Antar det är kring nas
Mer kul än ful!Ful-kompressor idag.
Wow, ser ut som att en kärnreaktor har exploderat strax under kl. 6 på Seamastern!Packar ihop några projekt för service och fix..
Enicar LNAS efter nytt glas, Lemania NAS, Tissot Antimagnetique - Inte NAS men kommer bli skiftet med bättre boett och nytt glas, då kanske LNAS, Pointer Date inte NAS ens efter den fått NOSvisare. Seamaster ehhhmmm Men närmare NAS efter tavelbyte.
Meh, cool! Aldrig sett, hur funkar den? Varför har den duppla pushers?
Varför någon pusher?Meh, cool! Aldrig sett, hur funkar den? Varför har den duppla pushers?
För att jag tänker mig att det var en chronostop och de brukar ha en pusher?Varför någon pusher?
Meh, cool! Aldrig sett, hur funkar den? Varför har den duppla pushers?
Varför någon pusher?
För att jag tänker mig att det var en chronostop och de brukar ha en pusher?
Coolt! Rätt onödigt och ballt!För synkroniseringen, givetvis!
När man håller ned den översta, så stannar sekundvisaren. Den undre återställer sekundvisaren till tolvan (typ flyback).
+1Coolt! Rätt onödigt och ballt!
Alltid något spännande när du lägger ut en bild på ett armbandsur och inte ett fickur