kuma-kun
Guld
Nytagen bild fin klocka som inte alls är dum måste applåderas!Rosa Connie. Stor arbetsfest ikväll. Uppklätt. Tog med den här (och har med andra kläder). Nytagen bild!!! Som inte blev så bra...
Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytagen bild fin klocka som inte alls är dum måste applåderas!Rosa Connie. Stor arbetsfest ikväll. Uppklätt. Tog med den här (och har med andra kläder). Nytagen bild!!! Som inte blev så bra...
Vilket år är den ifrån? Galen urtavlaRosa Connie. Stor arbetsfest ikväll. Uppklätt. Tog med den här (och har med andra kläder). Nytagen bild!!! Som inte blev så bra...
Grattis till en fin första vintage, inget dåligt val, och välkommen till världen av rostiga visare, solblekta vridringar och stardusttavlor.Min första vintage..
Är nog favoriten när allt kommer omkring..
Trevlig helg alla!
*högst upp på inköpslistanSer bra ut, och tack själv! En fråga bara, vad fotar du med... en potatis
Underbara vintagevärld, tack för fina ord!Grattis till en fin första vintage, inget dåligt val, och välkommen till världen av rostiga visare, solblekta vridringar och stardusttavlor.
Tyvärr så är det så att den första lätt leder in i begäret till den nästa.
Ah så det är den första kärleken som håller i sig. Jag känner igen det, den första är ändå något speciellt.Underbara vintagevärld, tack för fina ord!
Jag är redan djupt i träsket, denna var dock mitt första riktiga vintageköp när det begav sig..
Exakt så! Känslan sköljde över mig nu när jag bytte och även slängde på en länk. Det är något extra med den första..Ah så det är den första kärleken som håller i sig. Jag känner igen det, den första är ändå något speciellt.
Grön tavla, måste vara en Hulk!
Rena glädjespridaren!Färgglatt
Oj oj, satan vad vacker!På väg hem från Uddevalla
Uhhh vilken dinka alltså, mycket trevligt och fint tavla. GrattisNytt in! Seiko 7518-8000 för synskadade, från 1980.
Vilket år är den ifrån? Galen urtavla