Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En keeper. Men om dagen kommer så är du förstHåller med. Och här finns en gubbe som står först i kön den dagen du tänker avyttra!! Gäller så klart både länk och klocka!!
+1Som jag gillar den där klockan, är en helt fantastisk patina på denna !
Nja, jag har ju redan sålt onödigt många klockor...Movadoen til salgs?
Den är trevlig Hade lacken inte släppt i ovankant så hade den varit snäppet trevligare dock. Köpte den trasig och den har spenderat drygt ett år hos urmakaren i jakt på delar till verket.Som jag gillar den där klockan, är en helt fantastisk patina på denna !
Den är trevlig Hade lacken inte släppt i ovankant så hade den varit snäppet trevligare dock. Köpte den trasig och den har spenderat drygt ett år hos urmakaren i jakt på delar till verket.
Den är hemma igen sen någon vecka tillbaka Absolut värt det, både tid och pengar!Känns som att det kan vara värt den tiden och eventuellt vad det kostar! Önskar dig lycka till i jakten på delar...
Tack! En favorit!Den där är tuff!
riktigt snygg, är det en 6426 ? Din har en mycket roligare tavla än min Royal
Så vackerAtlantic (och bulle) idag.